Je hebt net geleerd dat je met dromen hoop en elfenstof 10 rondjes kan rennen :P

Ninjutsu training. Hmm. Klinkt interessant! Maar je vraagt je af wat Ninjutsu is. Dus opeens staat Spongebob voor je. Hij vraagt je waar fun voor staat. Dus je begint te zingen: 'F is voor feesten dat doe je met vrienden, u is voor u en mij, n is voor nooit meer saai en nergens meer gezeur dat maakt ons gelukkig en blij!' Dan besef je dat er 3 mensen je raar aanstaren. 'Waarom zong je dat?' Hoor je de stem van Kabuto vragen. 'Spongebob stond net voor me en vroeg me waar fun voor staat!' 'Wie is Spongebob?' 'Spongebob Squarepants.' Je begint weer: 'Hij woont in een ananas diep in de zee, Spongebob Squarepants, en hij is zo gek als een kaassou-' 'Ehm nee zo iemand stond er niet in deze kamer..' Je kijkt verbaasd. Je weet zeker dat je hem had gezien. 'Maar wat is Ninjutsu?' Vraag je. 'Dat legt Sasuke je wel uit.' Zei Orochimaru. Sasuke verzucht een fijn en begint. 'Ninjutsu is een vorm van ninja aanvallen. Je hebt Genjutsu, Taijutsu en Ninjutsu. Je manipuleert je chakra en creeërt zo een jutsu, oftewel een aanval.' 'Chakra? En dat is?' Onderbreek je Sasuke. Je wist dat je slimmer was dan Sasuke (ik: Yeah right.) En zei: 'Het heeft met hoop dromen en elfenstof te maken he? Ja he? Geef maar toe!' Sasuke zuchtte en vroeg aan Orochimaru: 'Kan je zorgen dat ze haar mond houdt.' 'Nee dat kan hij niet.' Grijnsde je, en je begon weer rondjes te rennen. Toen je werd tegengehouden door een slang gilde je en sprong je op: 'I believe i can fly, i believe i ca-' En toen werd je mond gesnoerd door een andere slang in je mond. Je probeert hem uit te spugen maar het lukt je niet. Dus Sasuke gaat verder. 'Chakra bestaat uit psychische en spirituele energie in je lichaam. Je mixt ze in je lichaam, en dan heb je chakra, wat je dus gebruikt voor aanvallen. Maar je moet eerst leren je chakra te controleren voor we beginnen Ninjutsu's te leren.' De slang verdween uit je mond en je keek verontwaardigt naar Orochimaru. 'Stop geen slangen meer in mijn mond, en vooral niet als ze zo goor smaken.' Orochimaru grijnsde weer, en je wachtte tot je weer een opdracht zou krijgen, wat deze keer dus met het zogenaamde 'chakra' te maken had.

Reageer (4)

  • Phoebs

    SPONGBOB!!!!!! Volgens wordt er iemand gek en ik ben het niet ( ik ben het al lang) ik vind dat liedje zo lollig xp

    1 decennium geleden
  • Des

    Spongebob xD

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    whahaah

    SPONGEBOB!!
    hoe melig?!

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    WHAHAHA * flikkert van bed af*

    Spongebob?XD
    hoe droogXD

    bleeehhh een slang in je mond:X
    viessss!!!


    Snell verderrr!(yeah)_O_(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen