A nice night out and an outcomming nightmare
'oef.. meiden' hoor ik jake zeggen. 'ja jongen wen er maar aan' hoor ik emely verdedigen.we gaan straks met zijn allen uiteten om te vieren dat ik er ben. wow wat een feest.we gaan naar een duur restaurant mijn moeder betaald. dus we moesten allemaal een beetje netjes gaan. daarna gaan we met zijn allen naar het strand kampvuur. 'oh.. layla dankje dankje deze jurk is zo mooi'zeg leah. na vanmorgen zijn we goeie vriendinnen. ik had haar een jurk geleend hij is zwart en komt tot boven je knieen. hij heeft eeen diepe hals met daaronder een doorzichtig hemptje. mijn jurk was zwart en heel kort met een band onder mijn heupen en daaronder hangt nog maar een klen beetje stof dus als ik draai kun je zo'n beetje alles zien die van mij loopt dan recht boven je borsten en heeft gewoon bandjes. en een diepe rug. we hadden allebij ons lange haar gekruld en opgestoken. heel veel make up. en we hadden ook dat van emely gedaan. toen we mijn kamer uitkwamen. begonnen alle jongens te kwijlen. 'dit was et wachten wel waard' zei embry dromerig. 'haha had ik het vanmorge proberen te voorkomen gaan ze nu kwijlen' zegt leah geamuseerd. we stappen in de outo's en rijden weg. uiteindelijk staan we voor een mooi gebouw. we lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten..
later die avond...
we zitten nu met zijn allen bovenop een klif die langzaam naar beneden loop tot het strand. ja aan de zeikand dan. ik ga langs de rand zitten. en voel dat ik weer omhoog word getrokken. als ik me omdraai kijk ik tegen halfnaakte jongens aan. 'ga je mee klifduiken of durf je niet' zegt jake spottend. 'let jij maar eens op maar niet vanavond ik heb geen bikini'zeg ik.'nou dan ga je tog net als vanmorge je krijgt mijn shirt wel aan.' zegt jake. 'mischien wil ze mijn shirt wel'zegt quil 'maar mijn shirt is beter' zegt seth .'nee jou shirt is te klein mijn shirt is het grootst' zegt paul lachend. 'ik ga wel gewoon in mijn ondergoed wacht even' ik trap mijn hakken uit en doe laat voorzichtig mijn panty zakken. 'wil emand mijn rits openmaken' vraag ik. opeens staan er vijf jongens te veten over wie mijn rits mag open maken.'ik doe het wel wat heb je toch aan jongens' zegt leah en we shieten in de lach. 'ga ook mee' vraag ik . leah knikt en begint zig ook uit te kleden. ik maak haar rits open. en we doen trekken bijde onze jurk over ons hoofd. nu staan ze niet leen op mij te kwijlen maar ook op leah. 'ja ik geef je groot gelijk layla dit is een veel beter idee'zegt jake. 'niet staren jongens dat is niet netjes'zeg ik dan pak ik leah's hand en samen duiken we van de klif. ik maak een driedubbele salto en kom rustig in het water terecht. als we boven komen zien we allemaal hoofden over de klif heen hangen. allemaal verbaasd en vol ongeloof. dan komen ze ons zelf achternaa. als ze het water raken zijn ik en leah het water al uit. sam en emely waren al weg. dus zaten ik en leah om het kampvuur. jake kwam naast me zitten.'kom maar dicht tegen me aan zitten dalijk krijg je het nog koud' zegt hij. ik schuif wat verder naar hem toe en hij slaat een arm om me heen. zijn andere hand legt hij op mijn been en wrijft erover. 'blijf van me af ' sis ik. 'nou nou je hoeft niet zo boos te doen als je een kus wil kun je het ook gewoon vragen' zegt hij en tuit zijn lippen. ik word opeens heel warm en boos en kwaad. 'layla rustig' zegt jake weer. en pakt mijn hand. 'ik zei blijf van me af' schreeuwde ik. ik zag dat de rest van de jongens erbij waren komen staan. en toen hield ik het niet meer....
Reageer (1)
stelletje kwijlballen
1 decennium geledenI already you're story
And I totally Seth
egt geweldig verhaal