Foto bij a crazy day an new friend an a lot of assholes

ik hoop dat jullie het leuk vinden.

ondertussen kijk ik naar buiten en zie alleen bomen en bomen en nog meer bomen
langzaam val ik in slaap...

'zou ze nog slapen' 'ik denk het wel' 'ze is best mooi' 'zullen we haar wakkermaken'. hoor ik allemaal stemmen zeggen.'hoeft niet ben ik al 'zeg ik gapend terwijl ik mijn ogen open doe. daar staan vier hele knappe jongens. 'hoi ik ben jacob maar noem me maar jake en dit zijn quil, paul, en seth de rest zie je straks wel' zecht de jongen die jacob heet terwijl hij zijn vrienden aan wijst.'uhm oke hallo ik ben layla maar ik denk dat jullie dat al wisten' zeg ik. de jongens knikken en helpen mij uit de outo. ik ga staan en zie een prachtig huis. het is groot en bewerkt met witte planken. er zit een veranda naast en je kijkt uit over de zee. bedank de jongens en loop naar binnen. het huis is prachtig helemaal zwart met wit een open keuken een flatscreen tv ik heb mijn eigen badkamer en een gigantisch bed en een inloop kast maar er zijn iets van 8 kamers en op de een staat jacob en op de andere quil en op de andere deuren stonden seth, jared, paul, embry en leah gelukkig nog wel een meisje. en mijn deur dan. ik keek even raar en toen zag ik een meisje aankomen lopen. 'heey ik ben leah ja ik weet het het is een beetje raar en eerts even wennen maar dat gaat wel weer over hoor.' zegt ze viendelijk.'wat wennen'zeg ik een tikkie arogant.'ja dat je met alle jeugd en vooral veel jongens in een huis woont.' zei ze arrogant terug. ik mag haar wel maar bij dat met alle jeugde n vooral veel jongen kreeg ik een kleinbeetje shock. maarja zo erg zal het tog niet zijn.



de volgende dag......



ik word wakker en loop naar de keuken zonder te merken loop ik nog in mijn string en een verlebbert shirt. ik probeer een kom te pakken uit het bovenste kastje maar ik kan er net niet bij. dan hoor ik opeens gefluit en draai me om. daar staat jacob. o ja met jongens in een huis. ik kijk naar beneden en trek mijn shirt omlaag.'ik heb iever dat je hem gewoon zo laat ziten' zegt iemand anders weer. daar kom paul aangelopen. leuk nog meer jongens ik laat mijn shrt gewoon los en loop weg.'klootzak' zeg ik als ik langs paul loop. ik loop naar mijn kast en trek er een trainingsbroek en een topje uit zo'n hele strakke die net tot onder je bh komt. ik za ze leren dacht ik bij mezelf. ik trek het aan en loop terug naar de keuken. als ik langs loop gaan alle monden open. leah komt meteen naar me toe gelopen en roept 'doe je mond dicht ik heb geen zin om jullie kwijl op te ruimen' zegt leah lachend als ze langs de jongens loopt. 'ik mag jouw wel' zegt ze tegen mij. 'nou dankje je mag r zelf ook zijn hoor'. we shieten allebij in de lach.' kom laat me je daarmee helpen je moet zo te zien nog een beetje groeien.' ze pakt het kommetje voor me. en ik pak iets van cornflackes. ik eet het op. en loop naar mijn badkamer. doe mijn haar in een staartje pak een vest en mijn oortjes van mijn telefoon. dann zwaai ik even naar de jongens die me nog steeds aanstaren en dan loop ik naar buiten lekker even aleen met mijn muziek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen