~ De tweede nacht ~
Ergens, naast de slager en de bakker, wordt er bij Aldea ingebroken, Grier en Buddy hadden een compromis gesloten, ze zouden samen Aldea een nacht geven die ze niet snel zouden vergeten.
Na een kwartiertje verstomde het gegiechel, want in hun kamer stonden 4 bloeddorstige weerwolven. In een snelle en korte beweging werd er korte mette met het triootje gemaakt.
Het volk, nog steeds in shock door wat er gisteren gebeurd was, stond vrolijk aan te schuiven aan de bakker. Een klein meisje liep nieuwsgierig Aldea's huis binnen en niet veel later werd een gil te horen.
Het volk, geleid door de burgemeester stond naar het vreselijke bloedbad te kijken in de slaapkamer. Tankian, stortte meteen in, zijn/haar geliefde lag bebloed met niet alle lichaamsdelen op het bed. 'Het... Het is mijn schuld... Ik.. Ik ben een weerwolf en doodde hen. Mijn eigen geliefde. De andere weervolven zij—' Na die woorden stortte Tankian in en liet het leven.
'Wie zijn die koelbloedige moordenaars?' riep een dikke oude dame. 'We pakken ze!'
Wie heeft deze vreselijke nacht veroorzaakt? Wie heeft deze sletten en burger vermoord?
Stemmen en debateren kan tot 16/06/'14 op het forum of in een reactie, pb'tje mag ook!
Just a reminder: Enkel vette namen worden gezien!!
We verwachten 20 stemmen!! Wanneer er 11 stemmen op 1 iemand zijn, is de stemperiode vervroegd gesloten!
Verdachtenlijst:
- Wentelteefje llllllll
- Anthroopos II
- Oli I
Reageer (20)
Dafuuuq. Iedereen gaat opeens op mij huil. Nou ja, ik stem op Anthroopos maar het maakt niet meer uit want ik ga toch wel dood. Pech voor jullie.
1 decennium geledenIk denk dat ik ook voor Wentelteefje ga.
1 decennium geledenWentelteefje, omdat het te vroeg is om echt verdachten te hebben.
1 decennium geledenIk ga ook voor Wentelteefje om gewoon te volgen :'D Ik heb totaal geen intuïtie dus moet ik maar iemand nemen zeker?
1 decennium geledenIk stem op Wentelteefje. Ten eerste: gevoel. Ten tweede: meer verdenkingen naar haar, dus een beetje die kant op duwen.
1 decennium geleden