04
Ik spring een paar keer op en neer op mijn bed. Ik loop naar de keuken en check de hele keuken na. Oke ik heb bestek ik heb al 2 flessen frisdrank, dat is goed. Ik zet de koelkast aan en doe de flessen frisdrank erin. Ik pak mijn koffers en rits ze open. Mijn kleren haal ik eruit en hang en vouw ik op in mijn kast. Mijn schoenen zet ik naast de kast. Mijn make up spullen en krultang en stijltang leg ik in de badkamer neer. Mijn zak snoep die nog vol zit gooi ik op mijn bed neer. Fotolijstjes hang ik op en zet ik neer. Zo nu is mijn huisje wel klaar. Ik verschuif de bank nog naar de andere kant en verschuif de tv naar de plek waar eerst de bank stond. Ja zo staat het goed!! Ik doe het raam open en voel hoe warm het is. " warm genoeg voor een korte broek " zeg ik tegen mezelf. Ik pak mijn korte broek uit de kast en gooi mijn lange broek op de grond. Ik trek mijn korte broek aan en hang mijn lange broek over mijn bed heen. Ik bekijk mezelf in de spiegel die in de woon kamer staat. Ja leuk denk ik. Ik til de spiegel op en zet hem in mijn slaapkamer. " stukken beter " zeg ik. Ik kijk hoelaat het is en ik zie dat het al bijna half 3 is. Ik pak de sleutels en stop ze in mijn tas. Ik doe de deur achter me dicht en draai hem op slot. Ik loop 1 verdieping naar beneden naar kamer 105 want daar woont mia. Ik bel aan. " deur staat open " roept mia. " hello " zeg ik als ik de kamer binnen loop. " waarom ben jij hier? " vraagt mia. " misschien moeten we even boodschappen doen? " zeg ik. " ow ja haha ga jij maar ik ga later wel ja? " zegt mia. " ja hoor is goed " zeg ik en ik loop weer weg. Ik loop naar buiten en ik weet dat er nog geen 5 minuten hier van af lopen een supermarkt is. Ik loop naar de supermarkt en pak een karretje. Ik pak 1 kilo appels, 1 zak patat, mayonaïse, melk, chocolade, chips en een brood en chocopasta. Ik loop naar de kassa. Ik leg alles op de band neer en wacht todat ik aan de beurt ben. " hello " zeg ik. " hello " zegt de jongen achter de kassa. Wat een grappig iers accent denk ik bij mezelf. Ik betaal wat ik betalen moet en loop dan weer naar huis. De hele tijd denk ik aan zijn accent alsof het me bekend voor komt. Als ik thuis ben doe ik de tv aan en zet hem op MTV. ik zet alle spullen in de koelkast die in de koelkast moeten en de rest zet ik in een kastje. Als het 6 uur is loop ik naar Mia. Ik klop op de deur en mia doet de deur open. " weet je niall horan werkt hier vlakbei een supermarkt " zegt mia druk. " welke welke welke!!! " roep ik. " hier 5 minuten vandaan " zegt Mia. " mia geloof me of niet uk heb bij niall in de rij gestaan ik herkende zijn ierse accent maar hij had een pet op.... " zeg ik blij. " Omg we gaan nu naar de winkel!! " zegt mia. We rennen naar de supermarkt toe pakken allebei een pakje kauwgom en gaan dan bij een jongen in de rij staan met een petje. " hello " zegt de jongen achter de kassa. " hello " zegt mia en ze draait met haar vinger door haar haar. " are you from the netherlands? " vraagt de jongen. " yes " zegt mia. " mooizo dan kan ik ook nederlands praten " zegt hij. Mia kijkt hem aan met grote ogen. Ze rekent af en ik ook. Als we buiten zijn roep ik " jaaaaa he dat is hem!!! ". " omg Yara dat is hem echt!!! " zegt Mia. " zal ik terug lopen om ze nummer te vragen " vraagt mia. " jaaaa doen " zeg ik. Mia loopt weer terug naar binnen wat me dus echt verbaasd want anders doet ze dat nooit! . Ze komt weer terug met een sip gezicht. " wat is er??? " vraag ik. " hij was weg " zegt ze. " nou we wonen hier 6 maanden we komen hier vast en zeker vaker dan gaan we hem vast wel een keer weer zien " zeg ik om haar op te vrolijken. " gaan we nog eten? " vraag ik. " pizzaaaaaaaa " zegt mia als ze iemand met een pizza doos van domino,s pizza ziet lopen. " ja is goed volg mij maar " zeg ik. " hoe weet jij die weg nou weer dan? " vraagt mia. " ja als je de stad gaat verkennen via google maps... " zeg ik lachend. " ow ja tuurlijk " zegt mia. Als we bij de pizzaria zijn bestellen we onze pizza en gaan ergens buiten op een bankje zitten. " ik wist wel dat Londen helemaal geweldig was " zegt mia die een hap neemt van haar pizza. " mevrouwtje je mag niet met volle mond praten he " zeg ik. " doe ik lekker wel " zegt mia expres met eten in haar mond. " wat moeten die mensen wel niet van jou denken " zeg ik expres. Als we onze pizza op hebben gaan we langs een paar winkeltjes. Daar koop ik nog een leuk shirtje en mia een leuk kort broekje. Als we hebben afgerekent lopen we weer naar huis toe. Samen gaan we nog even bij Mia een leukw film kijken met wat popcorn en chips. Als het 2 uur s'nachts is ga ik toch maar naar huis toe. Als ik thuis ben trek ik mijn pyjama aan en kijk ik nog even tv met een dekentje over mij heen. Zo val ik ook in slaap. Later op de avond zo rond 5 uur wordt ik weer wakker en zie ik dat ik op de bank in slaap ben gevallen. Ik loop naar mijn bed toe en val dan ook gelijk in slaap.
Er zijn nog geen reacties.