Foto bij 02- Heimwee.

De tranen beginnen nu harder te stromen. Het afscheid nemen van Chaz, Ryan en Caitlynn was moeilijk maar het afscheid nemen van Justin was het zwaarst.
"Ik zal je nooit vergeten." Zeg ik zachtjes tegen zijn hals aan.
"Ik jou ook niet Gracie."Zegt hij zacht.
Ik hoor mijn moeder de auto starten dus druk ik snel een kus op zijn wang en begin harder te huilen als ik me om draai en naar de auto ren.
"Gaat het lieverd?" Vraagt mijn moeder bezorgd.
"Ja mam." Antwoord ik terwijl ik mijn tranen in probeer te houden en kijk naar Justin die me achtergelaten aan kijkt.
Er rolt zelfs een traan over zijn wang.

"Loren?" Vraagt mama zachtjes met een slaperige stem.
"Mam." Ik draai me geschrokken om.
"Gaat het lieverd?" Vraagt ze bezorgd net als toen in de auto alleen is mijn antwoord nu anders.
"Nee mam." Zeg ik met een brok in mijn keel en ik kijk naar de grond.
Mama neemt me in een omhelzing.
"Je kan me echt alles vertellen lieverd dat weet je." Zegt ze met haar troostende stem.
Ik weet dat ze niet leuk gaat vinden wat ik nu ga zeggen maar ooit moest het er van komen. Langzaam probeer ik los te komen en kijk mijn moeder in haar ogen.
"Mam, ik moet terug naar Canada." Zeg ik serieus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen