Aangekomen bij het vliegveld zie ik Mia al voor de ingang staan. Ze staat druk te springen. " miaaaaaaa " gil ik en ik ren naar haar toe. " Yaraaaaaaaa " gilt ze en ze rent ook naar mij toe. We geven elkaar een knuffel en Mia loopt al weer druk te springen. " waar zijn je ouders ? " vraagt mijn moeder die bij ons is komen staan. " ow die halen binnen koffie " zegt mia. Mijn vader komt eraan met mijn koffers en hij zet ze naast me neer. " hey Mia heb jij ook zoveel koffers?" Zegt mijn vader lachend. " ja " zegt ze en ze word rood. " agh schaam je niet " zeg ik. Mia doet haar hand tas open en ik zie heel veel eten zitten. " wow mia hahahaha " zeg ik lachend. " jij hebt toch ook vast wel eten mee? " zegt ze. " ja 1 zak snoep de rest koop ik wel in het vliegtuig " zeg ik. " ik wist niet eens dat je eten in het vliegtuig kan kopen ik heb nog nooit gevlogen " zegt mia die al roder word. " wat boeit het jij hebt toch altijd honger dus komt het goed uit " zeg ik en ik lach. Mijn moeder en mia's ouders komen er ook al aan gelopen. " nou dames het is tijd om te gaan " zegt de vader van Mia. " doeii " roepen we en we geven iedereen nog een knuffel. " eindelijk daar gaan we vanaf nu wonen we alleen!!! " zegt mia. " jaaaa " zeg ik blij. We lopen naar de balie waar je de vliegtickets haalt. Als we de tickets hebben leggen we de koffers op de koffer baan. " over 1 half uur..... al vliegen " zeg ik. We lopen alvast naar de uitgang via waar we naar het vliegtuig toe gaan. " het is zooooo spannend " zegt mia. " ja klopt " zeg ik. Ik kijk de hele tijd op mijn telefoon hoe lang nog. " nog 10 minuten " zeg ik. " hahahaha ja hoofd " zegt mia. " wat is er mis met mijn hoofd?". " bij elke minuut die eraf gaat kijk je nog banger " zegt mia lachend. " nou en ik ben gewoon bang " zeg ik. De schuif deuren gaan open. " omg daar gaan we " zeg ik. " we vliegen nog niet hoor schat we lopen alleen maar naar het vliegtuig toe " zegt mia die heel serieus kijkt. Als we bij het vliegtuig zijn zijn wij aan de beurt om naar binnen te gaan. " helemaal achteraan " roept mia. ik loop helemaal naar achteren en ga bij het raam zitten. " mag ik daar zitten " vraagt mia smeekend. " ja vooruit maar " zeg ik maar stiekem ben ik blij dat ik niet bij het raam zit. Er komt een vreemd persoon naast me zitten. " hoi " zegt ze en ze steekt haar hand uit. " hoi " zeg ik en ik schudt haar hand. " waarom moet ik nou weer naast de vreemde zitten " fluister ik in mia haar oor. " hahaha jij liet mij hier zitten " zegt mia. Eerst krijgen we instructie over wat we moeten doen als we gaan neerstorten enzo en dan moeten we de gordels om doen want we gaan opstijgen. " omg Mia ik durf nii " zeg ik. " gewoon niet kijken " zegt mia terug. Ik pak mijn oortjes en stop ze in mijn oren zodat ik niks meer hoor. Als ik na 1 uur weer durf te kijken zie ik dat we al heel ergens anders zijn. " yaartje je mag je gordel allang af doen " zegt mia. Ik klik mijn gordel af en doe dan weer mijn ogen dicht. " ik ga even slapen " zeg ik. Ik word wakker door mia die me helemaal wakker schudt. " huh? " zeg ik. " doe je gordel om!!!!! " zegt mia helemaal overstuur. " hoezo " vraag ik. " we gaan landen!!!! " zegt ze. " ow oke " zeg ik en ik klik mijn gordel vast. In een keer gaat het hele vliegtuig heen en weer. " turbelentie " zegt een jongen die voor ons zit. " ow oke ik dacht al en mia is dat niet wat voor jou? " vraag ik. " neeeee " zegt ze en ze geeft me een duw. " nou zeg " zeg ik en ik doe alsof ik huil. " sorry sorry sorry " zegt mia. " whahahaha ik huilde niet eens " zeg ik. Als we geland zijn stappen we het vliegtuig uit. " wojow me bennen " zegt mia. " wow ja..... " zeg ik. We lopen naar de band waar de koffers vandaan komen. " daar daar daar!!! " zegt mia. Snel ren ik naar mijn koffer. " ik heb hem " zeg ik. " daaaaaar " zeg ik wijs naar de band. Mia pakt haar koffer en ziet mijn koffer ook liggen. Gelukkig pakt mia mijn koffer want ik zag het niet. " hier je koffer " zegt Mia en ze zet hem naast me neer. " dankje " zeg ik en ik geef mia een knuffel. Als we allebei al onze koffers hebben stappen we het vliegveld uit. " wow eindelijk in het mooie Londen " zeg ik. Ik kijk om me heen en zie de towerbridge. " wow mia daar moeten we in!! " zeg ik blij. Als we om de hoek van de straat zijn zien we het appartement ook al staan. We lopen erheen en halen de sleutels. " 6 uur bij mij ? " vraagt Mia. " ja tot straks " zeg ik en ik loop naar mijn kamer. " wauuuuuw " gil ik als ik mijn kamer zie. Ik plof neer op mijn hemelbed en leg mijn hoofd op de kussen.
I love this house ♥

Reageer (1)

  • Kaas19

    I love it!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen