13. Achtervolging
(op het plaatje een soort van plaatje van Axel)
'Uuurg... Ik houd het niet meer Wyta, Kunnen we niet beter verder op de grond?'. Dyana deed haar uiterste best om Dark-Orange en haarzelf te laten blijven zweven. 'Goed' antwoordde Wyta 'Maar blijf renen, Ze moeten ons niet weer te pakken krijgen!'. Dyana liet haarzelf en Dark-Orange zakken op de grond, terwijl Wyta nog gewoon door vloog. 'Dark-Orange, Weet jij toevallig een zwakte punt van die Skelly's?'. 'Ik weet niet veel, maar ik heb ooit eens gehoord dat ze slecht kunnen vliegen.'. Dyana keek naar achteren en zag dat een Skelly-Wolf tegen een boom aan vloog. 'Ja... dat zie ik. Zijn ze niet naar de vlieg-school geweest ofzo?'. 'Geen tijd voor grapjes, Dya!' riep Wyta.
Axel, die achter aan de groep rende, zette een apparaat op zijn kop en gaf een bericht door: 12-16-11-13-9-2! We hebben je hulp nodig! ... Het gaat hier om 13-9, 2-6-5-11 en 13-6-11-25-11, is dat niet interessant? ... goed, - ... Welke plek? je weet wel, die ene ... Okay, ik zie je daar.' Axel zette de lijn om naar een andere wolf en begon te praten. 'Commander Dark Rainbow? ... Ah, daar bent u ... Ja, we hebben 13-9 binnen poot bereik ... mooi, en oh ja, als het ons lukt, brengen we ook nog extra cadeautje mee'. Axel nam het apparaat af en rende snel naar voren zodat hij de Skelly-Wolfs weer kon leiden.
Ze waren nu heel dicht bij, maar Wyta, Dya en Dark-Orange kwamen ook steeds dichterbij HWWR. Zouden onze helden het kunnen maken naar HWWR of worden ze gepakt door Axel en de Skelly-Wolfs? Je leest het in het volgende hoofdstuk!
(srry voor een kort hoofdstuk, maar dit moet om het volgende leuker te maken!)
Reageer (1)
hahaha doooorxx
1 decennium geleden