Sorry dat ik zo lang niks geschreven heb..... ik had het nogal druk en het was super mooi weer..... te mooi om binnen op de computer een hoofdstukje te schrijven dus dan doe ik dat nu want ik ben toch ziek dus heb nu alle tijd......

ik word wakker en zie al mijn koffers al klaar staan. Pfff vandaag is het zo ver, best spannend, oke niet best maar echt heeeeel erg spannend. Ik ga recht op zitten in mijn bed en voel een scheut pijn door mijn hoofd gaan. Auw dat moet ik nou net weer vandaag denk ik..... " mam , pap wakker worden " zeg ik als ik de kamer van mijn ouders in loop. " ik heb koppijn " zeg ik terwijl ik naast mijn vader op het bed kom zitten. " dat is niet zo mooi neem maar een asperine in " zegt hij en trekt een la open. Ik pak 1 asperine en doe het laatje weer dicht. Ik loop naar de badkamer en pak een glas uit de kast. Ik doe er wat water in en slik de asperine in mijn mond." Ilgh " roep ik als hem door heb geslikt. " en nu " zeg ik tegen mijn vader. " hij moet even inwerken dan is het straks vast wel beter " zegt mijn vader. Als mijn ouders hun bed uit stappen loop ik weer terug naar mijn kamer. De kleren die ik gister over mijn bureau stoel heb gehongen doe ik aan. Ik pak mijn toilet tas uit de kast en loop daar mee naar de bad kamer. " pap!! Wil je een kopje thee voor me zetten? " zeg ik zeurderig. " ja tuurlijk voor mijn prinsesje doe ik alles " zegt hij. Ik haat het als mijn vader mij prinsesje noemt maar oke dit is mijn laatste dag in dit huis dus laat ik het maar toe. Ik haal mijn make up eraf want ik was te lui om het gisteren te doen. Ik pak mijn telefoon die nog in mijn kamer ligt en loop weer naar de badkamer toe. Ik open whats app en zie dat Mia ook online is. ' heei wat heb jij in je haar? ' vraag ik aan mia. ' ik heb me haar los jij? ' stuurt ze terug. ' nou ja dat weet ik dus niet daarom app ik jou '. ' doe je haar los en krul het !' Zegt mia. ' oke zal ik doen xx zie je bij het vliegveld xxx zenuwachtig meisje ' stuur ik. ' jeeej nou zenuwachtig meisje je bent niet de enige die zenuwachtig is want dat ben ik ook xxx zenuwachtig meisje 2 ' stuurt mia. Ik ga helemaal stuk als ik het lees en ik stop mijn telefoon in mijn broek zak. Ik pak de water proof mascara en doe dat op want als ik moet huilen loopt het in iedergeval niet uit. Ik doe ook nog een beetje foundation op. " de thee is klaar! " roept mijn vader. O ja haha ik moet nog eten denk ik en ik loop naar beneden. " dankjewel " zeg ik en ik pak het kopje. Ik ga voor de tv zitten en doe MTV op. " doe die herrie even uit luister dan boven muziek " zegt mijn moeder die mij geiriteerd aan kijkt. " ja ik doe hem wel weer op het nieuws " zeg ik boos. " maak nou geen ruzie op de vroege ochtend " zegt mijn vader die lacht. " ja " zeg ik. Ik drink snel mijn thee leeg en loop dan weer naar boven. Boven ga ik verder met mijn haar. Omdat mia wil dat ik het krul krul ik mijn haar en maak met 2 plukjes mijn haar van achter vast. Ik pak de bak met clipjes en kijk welke het leukst is. Ik pak een clipje met een roze strikje erop. Snel klik het vast en kijk of mijn haar nu leuk zit. Mwah het kan ermee.... ik pak mijn tandenborstel uit het kastje en doe er wat tandpasta op. Als ik klaar ben met tandenpoetsen pak ik de spullen uit de badkamer die ik nog nodig had. Ik gooi alles in mijn koffer. Ik pak de lader die achter mijn gordijn hangt en ik rol hem op, ook pak ik mijn oortjes. Die stop ik in mijn handtas. Ik kijk onder mijn bed of mr. Styles daar ligt ( mijn knuffel die mia voor me gekocht heeft, mia heeft mr horan ). Ook die stop ik in mijn handtas. Ik kijk nog 1 keer mijn kamer rond en kus alle harry posters die op mijn muur hangen. " tot over een half jaar " zeg ik en dan doe ik mijn deur dicht. Ik pak de koffers en mijn handtas. Mijn handtas gooi ik naar beneden. " Yara doe eens even normaal je gooit toch niet zo met spullen " zegt mijn moeder die onder aan de trap staat. " ik wel " zeg ik. Ik trek mijn koffers mee van de trap af. Ik loop naar buiten waar mijn vader al staar. " hier zijn mijn koffers wil je ze even in de kofferbak zetten " vraag ik. " ja tuurlijk " zegt hij en hij pakt de koffers aan. Ik loop weer naar binnen en pak mijn hand tas. " ik pak mijn portomonee die nog op de tafel ligt. " hier heb je nog 2000 euro voor als je geen geld meer hebt " zegt mijn moeder en ze drukt me zo 2000 euro in mijn hand. " uhm dankje mam " zeg ik en ik geef haar een knuffel. Ik loop door naar de kast met eten en pak mijn zak snoep die ik gister nog gekocht had. Ook die stop ik nog in mijn tas. " we kunnen gaan " zeg ik als ik de deur achter me dicht gooit. " oke " zegt mijn vader en hij stapt de auto in. " doeiiiii huis " zeg ik en ik zwaai als we weg rijden.

Reageer (1)

  • Kaas19

    SNEL VERDER!!
    I love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen