Het hoofd van de school, die Ms. Parkinson heette, noemde de namen op van de meiden die bij elkaar op de kamer zaten. 'Vorige zomer hebben jullie een briefje gemaakt bij wie jullie wensten op de kamer te komen. We hebben niet al jullie wensen kunnen vervullen, maar wel de meesten. De kamers zijn met vijf personen, zoals jullie waarschijnlijk al wisten,' galmde het door de grote eetzaal heen. Het dronken meisje, die Char Tugiana heette, zat naast Anna, en was al begonnen met eten. 'Daarnaast, is het ook ten strengste verboden en ook zeker heel respectloos om onder mijn preek al te gaan eten, Charlene Tugiana!' Iedereen keek om naar Char, die een hoofd als een boei kreeg. 'Ik heb hoofdpijn!' Char keek zo onschuldig als het maar kon. 'Misschien moet je dan wat meer gaan drinken?' Ms. Parkinson keek Char ernstig aan. Iedereen in de eetzaal barstte in lachen uit. 'Nou mevrouw, dat komt wel goed hoor!' lachtte het meisje tegenover Char, het hoogblonde, knappe meisje dat zich voorgesteld had als Winter Luthando. 'Afijn, als iedereen alstublieft stil wil zijn, dan kan ik de kamerindeling vertellen,' vroeg Parkinson. Meteen werd de hele eetzaal stil, op wat geroezemoes na.

'Ik heb echt medelijden met je,' zuchtte een roodharig meisje dat veel met Char en Winter omging. 'Nathaly Millio, Mylana Jones en Isabella Craige zijn echt de noobs van de school. Ava, die daar,' ze wees naar klein meisje met lang bruin haar en mooie grijs-blauwe ogen. 'Die zat twee jaar geleden met hen op de kamer. Er was een heel leuk feest, en omdat Isabella, Nathaly en Mylana niet uitgenodigd waren, en Ava wel, hadden ze haar verraden. En dus ook ons. We hebben een vierkant rooster gekregen voor een heel seizoen!' vertelde de roodharige Beverly Rose dramatisch. 'Dus ik zal maar oppassen als jij straks naar een feest gaat,' lachte Beverly haar witte tanden bloot. Anna glunderde helemaal vanbinnen, ze was officieel één van hen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen