'Schiet nou op!' Bente staat ongeduldig bij de deur te wachten op haar vriendinnen. Vluchtig kijkt ze op haar horloge, hoe lang doen ze nou over hun make up? 'De boot vertekt bijna!' roep ze wanhopig naar boven. 'Ja, we komen!' hoort ze Cleo roepen. Boven aan de trap verschijnen de All stars van Anouk en de slippers van Rikki. 'Hehe, zijn de barbie's eindelijk klaar?' zegt Bente haar broer Rick die net de gang in loopt. Rikki steekt haar tong naar hem uit. Rick went zich tot Bente. 'Je gaat me zeker wel missen he zusje? Een hele week zonder je grote broer!' Hij probeert haar een knuffel te geven. Bente duwt hem lachend weg. 'We gaan!' Bente trekt de deur open, haar ouders heeft ze gisteren al gedag gezegd, die moesten vroeg hun bed uit voor het werk. Ze baalde er wel van. Snel duwt ze de gedachten weg, ze wil lekker gaan genieten van de vakantie. Als ze op de fiets zitten richting de haven dringt het haar pas echt door. Voor het eerst echt alleen op vakantie. Ook Rikki en Cleo vinden het spannend, dat ziet ze aan haar vriendinnen.

'Ik zie de boot al!' Rikki wijst in de verte het water op. Cleo en Bente kijken, ze zien niet veel. O wacht! Daar heel in de verte. De kriebels vliegen rond in haar buik. Als de boot is aangekomen staan de meiden te trappelen. Hand in hand lopen ze de boot op. Laat die vakantie maar beginnen.

Reageer (1)

  • M00N

    Leuk!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen