Foto bij part 2 ~ Best Friends Or More

{Ik heb gelezen dat...}

[Vanuit:nicky]


Mensen die dat hebben samen langer kunnen leven en dat hun ouders of grootouders dan ook hebben gehad maar als je niet van elkaar houd dan gebeurt er iets ergs je heb tot je 18e om de liefde van die persoon 'te zoeken'. Daan kijkt een beetje bang maar ook vol ongeloof mij aan.''hoe weet jij dat?,,vraagt hij verbaast. ''Nou mijn broer heef dat ookmaar dan in een ster,,zeg ik simpel. ''Een halve ster,,verbeterd daan mij.''tuurlijk wat jij wil.,,zeg ik. Ondertussen had ik me aan gekleed en op mijn bed gaan ziten. ''Vreemd,,mompeld dan en pakt mijn hand vast. Zo zitten we daar starend naar onze "hartje"dan komt rick binnen en kijk ons verbaast aan. ''Stelletje?!,, vraag hij grinnikkend. ''Nee hoezo,,vragen daan en ik tegelijk. ''Nou jullie zitten hand in hand,, giert hij. We worden rood en we trekken beide onze handen weg. Kom maar kom met die smoesjes. Zegt rick en gaat op mij vensterbank zitten. Ik pakr daan hand en ga voor rick staan. hIj trekt zijn wenkbrauwen op. Veel succes zussie en ''schoonbroer''.zegt rick en loopt grijnzend de kamer uit.(ik weet niet of schoonbroer een echt woord is maar lol toch.) Ricky kappen,, zegtdaan lachend. En rent de kamer ook uit maar later komt hij terug en zegt.''dit is voor jou van deze HUNK.,,grinnikt hij. En geeft me een kus op mij wang. En rent weg.


{Vanuit: daan)

Shit ik begin wat voor d'r te voele,denk ik.''Daan!!!,kijk uit!!!,,roept rick. Ik schrik uit mijn gedachtens. Ik zie dat de bal op mij af komt en ik kop hem terug.'' Wow gast, mooie bal.,,roep rick. Ik begin te lachen.
''Je dacht zeker aan mijn zusje of niet soms,,.. Ik zeg niks terug tegen rick. Nou kijk is achter je,, zegt rick en ik zie nicky in een kort broekje en een hempje aan het hockeyen. Wow zeziet er sportief uit maar ook mooi. Maar net als ik naar nicky wil lopen komt er een meisje aan gerent...


Hopelijk vinden julie mijn story leuk.
5rt's voor verder.
Rea als je het leuk vond of voor tips dat maakt het schrijven leuker.

Xxx-my

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen