~ De eerste brandstapel ~
Samenstromend op het dorpsplein staan de -vermoedelijk- burgers met hun hooivork en brandende fakkels klaar om iemand naar voor de duwen. Meisjes roddelend wie hun geliefde vriendin met huid en haar opvrat en jongens treurend om wie hun geliefde one night stand uit hun saaie leven rukte, stonden ze wijzend naar 1 persoon te staren. Kyojin.
De burgemeester slaakte een zucht: 'hierbij verklaar ik Kyojin tot de brandstapel op verdenking van moord en op het zijn van een weerwolf.' De wachters grepen Kyojin bij zijn/haar arm en gooide haar/hem op de brandstapel. Het lichaam vatte snel vuur en er gebeurde iets wonderbaarlijks. In een sierlijke beweging schoot hij/zij Amrastus neer. Een onschuldige burger.
Het volk heeft zich vergist, Kyojin was een jager. Door het grote verdriet van Redrosex, omdat haar geliefde zonet doodgeschoten is, breekt haar hart letterlijk en figuurlijk, in twee. En ook zij stapt uit het leven. Weer een onschuldige burger.
Het volk staat verward te kijken naar het wonderbaarlijke tafereel vanwat er zonet gebeurd is.
Weerwolven overleggen weer, ziener stuurt wie hij/haar rol wil inkijken en de sletten bij wie ze slapen!
Cupido moet ook weer een nieuw koppel kiezen!!
Wij sturen de heks een berichtje zodra de dode is vermeld.
Reageer (26)
Jup, zo is dat. Heel irritant ><
1 decennium geleden@Floreale. Ja maar via internet is het veel makkelijker om niet te stemmen. Sommige mensen schrijven zichzelf wel in maar reageren uiteindelijk niet, ook al stuur je degene zoveel berichten. Als je daar op moet wachten kun je nog lang wachten. Dusja...
1 decennium geledenHehe, Redrosex heeft ook nog een "dying message" achtergelaten.
1 decennium geleden@Floreale: we zullen in de volgende ronde een langere deadline zetten, maar ik denk toch wel dat Kyojin overduidelijk op de brandstapel zou belanden.
1 decennium geleden@Redrosex: nee, er zijn nog 2 sletten.
Hehe dus de sletten zijn ook dood?
1 decennium geleden