Foto bij resist the tempation 1

Foto = Imogen

GEWOON LEZEN EN ENJOYYY !!!!!

reaacttieesss bitte ^^

Imogen pov

“Aaaaaaaaaahhh!!” Voor de zoveelste keer vannacht werd je badend in het zweet wakker. Je droom die zich steeds herhaalde, speelde weer door je hoofd. Je droomde dat je Bill had ontmoet en dat je naast hem lag te slapen. Plots kwam je vampier innerlijke weer naar boven en voor je het wist, hing je over een zoetslapende Bill te wachten tot je sterk genoeg was om toe te slaan. Je hoofd boog zich naar zijn sierlijke nek en je ontblootte je scherpe hoektanden. Net voordat je je hoofd in zijn nek begroef, werd je schreeuwend wakker in je eigen bed. Zweetend van angst, bang voor je eigen fantasie, bang dat dit echt eens werkelijkheid zou kunnen worden.
Binnen een paar weken ging je met je beste vriendin Amy naar een concert van Tokio hotel. Je verheugde je er al zolang op maar hoe dichter je bij de datum van het concert kwam, hoe banger je werd dat al je verschrikkelijke nachtmerries werkelijkheid zouden kunnen worden. Je liep naar beneden en ging aan de ontbijttafel zitten. Terwijl je boterhammen naar binnen werden gewerkt, probeerde je jezelf ervan te overtuigen dat het zo erg wel niet zou zijn en dat Bill je misschien niet eens opmerkt, dus dat je niet eens in zijn buurt komt. Toen je even later aangekleed en opgemaakt, je moeder gedag zei en naar de voordeur liep, stond je besluit vast. Je zou Bill kunnen weerstaan, het moest gewoon als je hem geen pijn wou doen. Aan de bushalte zag je Vanessa, een meisje dat de bus na de jouwe moest nemen en waarmee je altijd een babbel sloeg. “Goeiemorgen.” “Heyy!” antwoordde je opgewekt. Jullie praatten over vanalles en nog wat totdat je bus er was. “Tot morgen!” Je stapte op de bus en dacht aan de saaie dag in de klas die je weer tegemoet ging. En omdat het vrijdag was, had je weer de saaiste vakken van de week, 2 uur nederlands en 2 uur Frans op 1 dag, dat was er voor jou echt teveel aan. Na een halfuurtje stapte je van de bus, net toen kreeg je een berichtje.

Heeyy schatziepatzie
Zin om te gaan shoppen? Morgen, 14 uur, Hasselt?
Laat maar iets weten
XXX Amy

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen