Foto bij Stay With Me

Sorry als ik te veel dezelfde foto's gebruik.. Ik vind er geen meer van Alec, en als ik een andere wil die bij de titel hoort, is het geen jpg-bestand..
En dat kan je hier niet uploaden -.-

' Luna'tje', prevelt een zachte stem naar me. 'Hmm?' murmel ik. Blijkbaar heb ik toch geslapen. Alec heeft zich naast me genesteld. Maar met de deken tussen ons, zodat ik geen last zou hebben van zijn koude huid. Ik sla de deken weg, en kruip tegen hem aan. Hij is een beetje terughoudend. ' Waarom mag ik dat niet doen?' vraag ik een beetje teleurgesteld.' Natuurlijk mag je dat, lieverd', zegt hij,
' Maar ik wil niet dat je ziek wordt.' Ik ben nog nooit ziek geworden van koude', protesteer ik.
Hij glimlacht.' Ik wil niet dat ik de reden ben voor de eerste keer... Oké, niet dié eerste keer'. Door die laatste zin moet ik ook zwakjes lachen.' Welke dan?' vraag ik, ook al weet ik het antwoord al.
' Dat weet je goed genoeg, klein monstertje van me', zegt hij en hij drukt zijn gezicht even tegen mijn nek. Ik krijg kippenvel omdat hij dat doet.' Kan je er niet tegen?' vraagt hij, bezorgd.' Ik kan er gewoon niet tegen als je zo lief doet', sus ik hem. Ik leg een hand op zijn gezicht. Bewonderend kijk ik in zijn ogen, die nog altijd bruin zijn.' Heb je ze nog niet uitgedaan?' vraag ik. Een beetje een nutteloze vraag, maar ik probeer het gesprek op gang te houden. Ik kan er nu eenmaal niet tegen als ik bij iemand ben en we zeggen niets tegen elkaar. Alec haalt de hand van zijn wang af, en mijn armen vast. Die legt hij over zijn schouders.' Wat doe je?' vraag ik nieuwsgierig.' Ik hou ervan als je me aanraakt. Niet op die manier, lieverd. Op alle manieren. Maar gewoon... Als je mijn hand vasthoudt, vind ik het al leuk'. Ik snap precies wat hij bedoelt. De meeste mensen durfden me vroeger niet eens aan te raken. En nu heb ik deze jongen, die niets anders doet dan me aan raken. Mijn handen, vingers, schouders, mijn gezicht... En ik vind het echt heerlijk.' Doe je ogen eens dicht', beveelt hij, maar dan zonder dwang in zijn stem. Ik doe wat er van me gevraagd wordt.
Er kietelt iets op mijn oogleden. Ik grijp hem vast en kus hem.' Ik hou van je', zegt hij als onze lippen lossen.' Ik ook van jou', zeg ik , zoals altijd. De stemming verandert een beetje. Van liefdevol en rustig naar.. Vurig? Als dat überhaupt een stemming kan zijn.

Oke.. Ik heb best wel zin om zo'n ' liefdesnacht ' te beschrijven... Don't worry, er komen niet zo veel details in :$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen