Deel 224

Emilie kijkt weg van der tv programma en kijkt nieuwsgierig naar de gang. Dan komt Lum uit de gang tevoorschijn. Kwaad spring ik op en gooi een aantal spullen binnen handbereik naar hem toe. ‘Stomme lamzak! Ik was doodongerust! Waarom neem je je mobiel niet op of bel je niet even!’ gil ik en gooi nog wat naar hem toe voordat ik me boos op de bank laat ploffen. ‘Sorry Fawna,’ zegt Lum en kijkt me onschuldig aan. Ik zucht diep en wijs naar zijn avond eten. ‘Eetsmakelijk neef, en wil je zometeen Emilie voor me naar bed brengen?’ En ik kijk hem lief aan. ‘Geen denken aan, ik ben doodop!’ protesteert Lum meteen. ‘Jij moet wat goedmaken, dus dooreten. Emilie moet voor half 8 erin. Je hebt nog 3 kwartier,’ streng kijk ik hem aan. Lum kijkt me boos aan maar eet braaf zwijgend zijn eten op. Tevreden ga ik op de bank liggen en sluit me ogen. Vandaag heeft Tris gevraagd of ik iets met hem wilde. Ik heb misschien geantwoord aangezien ik het echt niet weet. Ik wil eigenlijk geen relatie, er is maar 1 jongen die ik wil. Er is 1 jongen die het beste me hart heeft veroverd. Er is maar 1 jongen die me het meeste heeft gesteund op Lum na. Die jongen is Kiro!

Reageer (1)

  • xWeaslyx

    next :D!

    xxCarooo<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen