Deel 223

Caroo geen nood, je komt er vanzelf wel weer in :P maar iik doe het verhaal maar via de ogen van 1 persoon en aangezien Fawna nu met niemand meer contact heeft kan iik je er moeilijk instoppen (A)

‘Ehm… tsjah over mij valt amper wat te vertellen. Ik had ouders en een zusje, ik kom uit Japan en nu ben ik alleen met mijn neef, zijn vriend en mijn dochter van 4. De vader van Emilie heb ik al in geen jaren meer gezien of wat dan ook, en ik kan me hem niet herinneren,’ lieg ik het laatste gedeelte en kijk dan naar buiten. ‘Oke, was dat alles?’ Ik voel gewoon dat hij me nu aan het bestuderen is. ‘Ja, en als je het weten wilt, morgen komt Emilie mee aangezien ze vrij van school is.’ ‘Oke, zal ik een hoekje in de winkel vrij maken zodat ze daar kan spelen?’ ‘Oke, dank je. Maar wel dat ik haar in de gaten kan houden hoor.’ Tris knikt en dan knuffelt hij me over de tafel aan. Meteen schieten we in de lach. Dan horen we het belletje van de winkel gaan. Ik kijk naar Tris die blijft zitten. Zuchtend sta ik op en loop naar de toonbank toe. Ik zie een jongen en een meisje van mijn leeftijd binnen komen. De jongen wilt duidelijk niet herkend worden. Een zonnebril en een muts op. Zijn gezicht is amper herkenbaar. Maar toch komt hij me ergens bekend van voor. ‘Goedemorgen, kan ik jullie misschien ergens mee helpen?’ En ik glimlach vriendelijk naar ze. De jongen wilt iets vragen. Maar de barbiepop komt er gelijk tussen. ‘Nee, we kijken alleen eventjes,’ en ze glimlacht fake naar me. Dan trekt ze de jongen mee. Gadverdamme wat een softie! Dan voel ik 2 armen om me middel en iemand die me nek zoent. ‘Tris,’ lach ik en draai me om. Meteen lig ik in de armen van Tris. Is geef hem zachtjes een tik op zijn achterhoofd en draai me dan weer om. De barbiepop kijkt me afkeurend aan. Arr, wat een **** wijf! Godzijdank sleurt ze de softie mee en vertrekt ze zonder nog iets te zeggen. Die avond als ik thuis kom met Emilie warm ik soep op en zet alles voor het avond eten klaar. Lum behoort binnen 5 minuten thuis te zijn. Na een half uur is hij er nog steeds niet. Ik heb hem een aantal keer gebeld maar zijn mobiel staat uit. Ik begin ongerust te worden. Dan hoor ik plots een hoop kabaal in de gang.

Reageer (2)

  • zoowiezombie

    VERDER(H)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    haha okee hoor haha =D

    Mjaa snel verder or :D!

    xxCaroo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen