Our Love Continues *221*
Dit is het vervolg van Life is real not a dream.
Ik ga gewoon met de telling van me vorige dus hier is deel 221!
‘Fawna opschieten!, Emilie moet naar school toe!’ schreeuwt Lum luid. Moe kruip ik uit bed en doe me ochtendritueel. Ik doe een vampire rokje aan met een fel roze zwart gestreepte legging aan. Daaronder me kisten en daarboven een zwart korset met fel roze veters. Me haar en make-up goed en ik loop naar beneden. Meteen springt Emilie in me armen. Ze heeft een baggy broek aan en een zwart shirt waar “I Came From Hell!” op staat. Haar donkerbruine haar is in 2 staartjes gedaan en ze staat vrolijk om Lum heen te springen. ‘Ik kom zo, ff wat drinken,’ zeg ik en geef Emilie ene kus wanneer ik langs der loop. ‘Mama, ik moet naar school!’ roept Emilie vrolijk en rent achter me aan. ‘Ff wachten liefje, mama komt er zo aan. Je komt heus wel op tijd,’ zeg ik en pak een glas Optimel. Snel drink ik het op en pak me fiets sleutel. ‘Kom je liefje, spring maar achterop.’ Meteen springt Emilie naar buiten en gaat met haar Nijntje tas achterop de fiets zitten. Snel fietsen we naar der school waar ik Emilie in der klas afzet. ‘Kus liefje, mama moet naar der werk toe.’ Emilie geeft me een kus en rent dan naar der vriendinnen toe. Ze beginnen samen te spelen en ik fiets snel door naar me werk.
Reageer (2)
VERDER!!!!!!
1 decennium geledenwhieee snel verder !
1 decennium geledenxxCaroo,3