Foto bij True Love - 01

Pov Romy:

Pov Romy Valentine:

Lachend zwaai ik naar mijn vriendin Lea op het beeldscherm, ze is aan het vertellen hoe haar school dag was. Hoe meer verhalen ik hoor van hoe het bij haar op school is hoe jaloerser ik word, niet per se omdat het nou zo'n leuke school is. Maar omdat ze bij Austin op school zit, jaja de enige echte Austin Carter Mahone. Je kan nu je dan nu wel afvragen hoe ik Lea ken, maar dat komt omdat we elkaar 4 jaar geleden hebben leren kennen toen we allebei op vakantie waren in Frankrijk. Sindsdien zijn we echt hele goede vriendinnen ondanks de afstand die er tussen ons beide zit. Ik doe dit jaar eindexamen en ik zit er over te denken om na mijn eindexamen een tijdje naar Miami te gaan, en dan bijvoorbeeld een tijdje in te trekken bij Lea in huis. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Lea die naar het beeldscherm zwaait en roept "romyyyy romyyyy romyyyy, luister je wel?". Verward kijk ik naar het beeldscherm en zeg ik " sorry Lea ik was even aan het denken wat ik nou ga doen als ik over 2 maanden klaar ben met school, maar wat zei je?" Lea schiet in de lach en zegt, ik vertelde net dat Austin een tour gaat doen van 3 weken, en hij dan op verschillende plaatsen in Amerika gaat optreden. "oké leuk" antwoord ik. "Maar romy laat me nou een uitpraten, hij komt ook 2 dagen naar Nederland om daar een concert te geven. "OMG WANNEER" roep ik uit. "ROMY LAAT ME NOU EENS UITPRATEN" lacht Lea zich kapot. "En ik heb 2 kaartjes voor de show in Nederland, want ik kom naar Nederland die 2 dagen en dan gaan we samen naar het concert en een M&G" "OMGGG LEA BEN JE SERIEUS" schreeuw ik nu. "ja Romy en ga je maar vast voorbereiden want ik ben er over 4 dagen, samen met Austin en dan mag je me van het vliegveld afhalen, maar lieverd ik moet nu gaan, doeii" "Doei Lea DANKJEDANKJEDANKJE ik app je nog" Als ze had opgehangen ga ik nog eventjes op twitter en dan besluit ik maar om lekker te gaan slapen, gelukkig is het morgen zondag en kan ik dan lekker gaan shoppen, voor het concert. Ik val langzaam in slaap en droom over het concert.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen