Vannacht was het liefdesmelodietje van onze beste cupido te horen, jaja, hij/zij was op pad vannacht en heeft zijn/haar liefdespijlen afgericht. Deze mensen kijken mekaar diep in de ogen en worden op slag verliefd.
Hun liefde is niet te doorbreken en als de ene sterft, zal jammerlijk de andere ook sterven. Hun eerlijkheid is ook niet te doorbreken, en ze vertellen elkaar alles!
[Die mensen hebben een seintje gehad]
Je kon het schemerige licht van de tent van de ziener fonkelen. De ziener heeft in haar glazen bol iemands rol in kunnen kijken. Mhhm wiens rol? En belangrijker, was het nuttige info? De ziener is tevreden en gaat slapen.
Niet veel later was een ijselijke gegrom te horen, soortachtige coyotes spurtte door de straten van Wakkerdam. Ze hadden vreselijke honger en wouden hun wolven maagjes vullen met Raegho.. Deze onschuldige burger heeft het leven gelaten. Achtergelaten met nog 1 arm en een half gezicht rennen de niet zo hongerige wolven door. Ze komen onderweg Unsullied tegen en zij wordt in 1 hap opgegeten.
De heks kon dit allemaal zien vanuit haar tarotkaarten maar ze wou eens vroeg gaan slapen en besloot niet in te grijpen.
Ergens in een vieze achterbuurt waar niemand wil komen waren 3 meisjes van plezier op weg naar hun one night stand. Maar de sletten hadden niet alle drie geluk, en Unsullied is gestorven omdat ze samen met Rhaego een wilde nacht hebben beleefd.


Jullie kunnen tot zondag 08/06 18.00 u debateren op het forum of in reacties. Zo kan je op iemand stemmem, stemmen is eenmalig!Het is de bedoeling dat als je iemand verdenkt en wil dat hij/zij op onderstaande lijst komt te staan zet je zijn/haar naam in vet! De rest wordt genegeerd!
!Bekrachtig je beschuldeging met een reden, anders is het toch wat verdacht?!

Deelnemers: VOLZET
1.Redrosex
2.Grier
3.Disclaimer
4.Neri
5.Iphigenia
6.Wentelteefje
7.Mascot
8.Oli
9.mette3
10.Rhaego ~ Burger
11.Pabu
12.Yoko
13.Bloodrider ~ Slet
14.Vastly
15.Perhonen
16.Verlac
17.Kyojin
18.Aldea
19.xxRiRixx
20.Foreverx
21.Indis
22.Lithos
23.Armastus
24.Dorchadais
25.Cresseyde
26.involved
27.Floreale
28.Anthroopos
29.Axiopistos
30.Buddy


Verdachtenlijst:
~ Anthroopos I
~ Kyojin IIIIIIII
~ Armastus II

Reageer (31)

  • Value

    Nogmaals een nadruk: enkel vette namen komen in de lijst!

    1 decennium geleden
  • Mallory

    Ow HAHAHA. :'D

    1 decennium geleden
  • Lusk

    Kyojin :Y)
    Onderbuik gevoelens :')

    1 decennium geleden
  • Value

    @Pabu: Ja, enkel de lijsters.
    @Floreale: ehm, zie boven?

    1 decennium geleden
  • Shipping

    Misschien is het handig om de lijst van alle deelnemers er elke keer bij te zetten, ik weet namelijk niet wie er allemaal meedoen en anders moet ik elke keer terug naar de deelnemerslijst :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen