1. But where are you now?
Brand new story 'bout Strify.
Sorry dat ie kort is, maar dat komt omdat t eerste deeltje is.
Voorzichtig opende ik mijn ogen, maar dat ging nogal zwaar. Het was ook echt facking druk geweest binnen. Ik kon me niet veel meer herinneren, behalve de flikkerende lichten, en al die mensen. Nu lag ik hier, in een witte ruimte, 3 mensen om me heen, of nee 4. Het was er heel licht, en alles draaide om me heen. Een vrouw in het wit kwam naar me toe. Er stond nog een oudere man bij. Iel, het is hier scary. Zo.. leeg. Ik keek in twee mooi grijs-achtige ogen, donkerbruin halflanghaar, met een blonde pony. Daarnaast stond een andere jongen met lichtblond haar. Hij had best een vrouwelijk gezicht. Best sexy eigenlijk. Maar die ene met dat halflange haar was zó mooi.
Leuk wakker worden. Maar okee, back. Waar was ik? Ik probeerde iets te herinneren. Geen idee. Ik deed een poging wat uit te brengen maar mijn lippen bleven plakken. ''Ze is wakker.'' hoorde ik het sexy wezen naar de vrouw roepen. De vrouw kwam aanlopen, en legde iets kouds op mijn voorhoofd. Het mensje met het vrouwelijke gezichtje gaf me een flesje water. Ik kon niks zeggen, dus ik glimlachtte maar zwakjes.
Aangezien mijn mond niet openkon en ik mijn hand niet op kon tillen moest ik geholpen worden. ''Kneus, ze kan toch helemaal niet zelf drinken? Ben je achterlijk ofzo?'' zei het sexy wezen tegen het andere ding. ''O ja.'' bloosde het.
Het sexy wezen pakt hete flesje uit mn hand en maakte eerst mijn lippen nat zodat ik weer normaal kon praten. ''Danke.'' bracht ik met moeite uit. ''Mag ik nu weten waar ik ben?'' vroeg ik verward.
Reageer (5)
ik vind het egt gewelidg snel verder
1 decennium geledensuper
1 decennium geledensnel verder please(flower)
snel verder
1 decennium geledenSnel verder<3
1 decennium geledenOe!
1 decennium geledenBen benieuwd hoe het verder gaat;)
xx C