Who is it?
Ik heb weinig inspi dus eht kan weer een kore worden net zoals deel 11!! maar ik probeer langer!
lieve reacties??
xx.
Justin pov:
Het was nu al 9 uur en ik dacht steeds aan Sam. Hoe zou ze de roos met het briefje vinden?
Zou ze weten dat het van mij komt? Ik had er geen afzender opgezet. Ik dacht lang na. Opeens dacht ik eraan dat ik haar morgen op school zou zien bij haar locker en langs haar zou zitten in de klas. Ik besloot om 10 uur te gaan slapen.
Sam pov:
Ik werd wakker van de wekker. Altijd weer dat irritante geluid, waarom heb ik eigenlijk z'on ding. Ik besloot maar op te staan want ik moest naar school. Ik kleedde me aan en at mijn ontbijt. Demi kwam me ophalen. Demi kwam en we fietste samen naar school.'Demi je raad nooit wat er gister op het zadel van mijn fiets lag!''Wat dan??''een rode roos met een briefje''van wie?''weet ik niet'. Zo fietste we de hele weg naar school. Toen we op school kwamen zag ik Justin.'Hey Demi zal ik Justin vragen of hij iets weet?''Jaa doe maar'
Demi pov:
Ik wist allang dat Justin die roos en die briefjes maakte. Gister op msn vroeg hij aan mij wat Sam van hem vond. Toen wist ik het. Hij was de briefjes schrijver. Ik durfde het niet tegen Sam te zeggen dadelijk werd ze boos.
En wat vinden jullie?
xxxx.
Reageer (5)
i love deze foto die vind ik echt leuk
1 decennium geledenleuk fantastisch
1 decennium geledenSnel Verder xx'
1 decennium geledensuper leuk veder:)
1 decennium geledenleuk snel verder
1 decennium geleden