Met mijn koptelefoon op fietste ik naar huis, de muziek was prachtig.
Ik dumpde mijn fiets in het voortuintje en liep naar binnen toe.
Eenmaal binnen werd ik afgeleid door een verleidelijke geur van cakejes, ik zei mijn moeder gedag en liep naar boven.
Mijn kamer was mijn hemel, ik had nog veel te doen, ookal was het zomervakantie.
Vandaag zouden de nieuwe buren arriveren en zou er eindelijk weer iemand naast ons gaan wonen.
Ik was blij dat het huis al ingericht was en dat er gelukkig niet verbouwd moest worden, dat zou dagen niet slapen worden...
Ik hoorde een auto stoppen en er stapten een vrouw en een man uit, daarna volgden nog een klein jongetje, een grotere jongen van rond de dertien en een jongen van een jaar of achttien.
Ik zag mijn ouders al naar buiten lopen en ze een hand geven.
Mooi, hebben we dat ook weer gehad zei ik tegen mezelf.

Overmorgen zou de school weer beginnen, het tweede jaar op de middelbare...
In de kenningsmakings brief stond dat er een nieuwe leerling zou komen.
In school had ik niet echt zin, maar het zou wel moeten.
Ik had met Anne, mijn beste vriendin afgesproken bij de bios in de stad.

'Zara, waarom ben je zolaat? We moeten opschieten de film begint zo!'
'Ook goede middag' zei ik en we liepen de zaal in en namen plaats in de rode stoelen.
De film was om te janken.
'Kom, zullen we naar mijn huis gaan. Dit onze laatste weekend zomervakantie!'
'Ja, goed idee!'zei Anne.
Samen fietsten we naar mijn huis toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen