Foto bij Strandwandeling

MIDDERNACHT: 02:24
Iedereen sliep en Ik liep ondertussen samen met Nash de camping uit om even gezellig (romantisch) naar het strand te gaan. De lucht was mooi helder dus je zag de sterren. Eenmaal bij het strand deden we onze schoenen uit en liepen door de zee. Nash begon over wat hij altijd deed op het strand toen hij klein was echt schattig. ;)

Nash pov:
Iedereen ligt te slapen behalve ik en J/N. Zou ik haar meenemen naar het strand? Ja ik doe het gewoon en ik kijk wel hoe het loopt. "Hey" "Hey Nash" zei ze als een engel "wil je mee met me naar het strand om even te ontspannen?" Uuhm... ja waarom ook niet?" Zei ze. Op het strand besluit ik om door de zee te lopen en trok m'n schoenen uit. J/N doet blijkbaar ook haar schoenen uit. En daarna lopen we samen met onze schoenen in de hand door de lauwe zee. Na een lange stilte begon ik over m'n kindertijd bij het strand en wat ik allemaal deed. "Ik bouwde vroeger altijd met m'n ouders en Will zandkastelen." "En?? Waaren ze mooi of zakte ze meteen in??" "Ze waren heel stevig ik was de beste in zandkastelen bouwen" "echt?!?!" Nee eigenlijk niet ze vielen om of er liepen van die stomme jongens doorheen" "haha arme jij ik haat het als dat gebeurd ben je net zo goed bezig en is je zandkasteel bijna af komen er van die rot jochies aan en lopen het omver :(." "Nash?!" Ja wat is er?! *ik weet nie misschien vind ze me leuk ofso ik vond haar leuk en wat als ze nu verteld dat dit saai was of misschien vind ze mij wel heel stom ofso ach Nash je moet je niet zo aanstellen* "hoelaat is het eigenlijk want ik ben een beetje moe aan het worden" ooh uhm.. Het is... Bijna kwart over 3 dus ik denk dat we huiswaards kunnen gaan."

Eenmaal thuis zegt J/N:" ik vond het heel gezellig samen met jou. Lekker langs het strand lopen even lekker ontspannen." "Ik vond het ook heel gezellig... Weltruste dan maar." "Jaa haha" net voordat ik naar binnen wou gaan hoorde ik m'n naam en ik draaide me om. J/N stond achter me en gaf me een knuffel. En zei:"weltruste♡Nash". Ze liet na een paar seconde los en liep naar de over kant, zwaaide nog even en liep naar binnen. Ik voelde een vreemd gevoel in m'n buik. Ik denk dat ik verliefd op J/N ben .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen