Foto bij chapter eighteen - Winterwonderland

christian moest ook nog eens lekker wezen eah ^^
kort en saai, i know, sorry;
Louise komt, kom net van zwaar feestje (':
maarreh; 5+ reacties? ;D

Justin pov:

Toen we benden kwamen zag ik een groot pak op mijn bord liggen. Ik lachte en nam haar hand vast. "Schat, dat had je niet moeten doen." zei ik toen ik haar een kus gaf. "Maak opeeeeen" riep ze vrolijk uit. Dus deed ik het papier er van. "Dat zijn dé pet en dé schoenen én dé trui..." Ik gaf haar een knuffel en kuste haar weer op haar mond. Ze wist ook altijd wat ik juist wilde eh. Ik las het briefje dat er bij lag en deed meteen alles aan. "i love you bby." fluisterde ik in haar oor. "Tortelduifjes, aan tafel." Riep mijn papa toen hij binnen kwam. "Haha, oke." en we gingen lachend aan tafel zitten. We aten pannenkoeken en lagen heel de tijd plat van 't lachen. Daarna gingen we met z'n allen een winter wandeling maken aan het strand. Charlotte kroop heel dicht bij me en ik gaf haar constant kusjes. Het was fijn om hier te zijn. Vroeger kwam k hier altijd als ik geen inspiratie had. Ik vertelde dit allemaal aan Charlotte en ze lachte. "Justin?" ze keek me vragend aan. "Ja.." zei ik terug. "Hou je nog van me?" ik lachte en ging op het vochtige, koude zand zitten. Ik trok haar mee op mijn schoot en fluisterde: "En dat zal ik altijd blijven doen" Ze kuste me en gin met haar hand door mijn haar. Normaal gezien vindt ik het echt net leuk als er iemand in mijn haar zit. Maar bij haar voelde het zo goed. Ik wil haar nooit meer kwijt.

Charlotte pov:

Ik hou van hem, voor altijd.

Reageer (4)

  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    wooow, echt heel mooi!
    verderrr<3

    1 decennium geleden
  • Drake

    heeel mooi geschrevenn. (LLL_)
    snel verderr xoxo

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verdur!:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen