Foto bij Bijeenkomst der wolfelementalen!

we stonden met ons allen om lydia een en keken naar haar.
ze liet haar blik de kring rond gaan en begon:
"wolfelementalen.et doet me ijn om te zien dat jullie niet compleet zijn,we zoeken de wolfelementaal van Lucht en de wolfelementaal van begrip.hebben jullie een idee wie dat kunnen zijn?"
eva zette een stap naar voren en zij:
"ik heb mischien een idee,ze is een nichtje van mij,ze heet Kim"
hierna stapte ze weer terug
lydia keek haar eventjes aan
"Kim,dus?waarom denk je dat zij de naam Wolf waardig is?"
eva moest weer naar voren stappen om lydia te andwoorden;
"ik weet het ook niet"
dit keer stapte ze niet terug maar bleef ze staan.lydia sloeg daar geen acht op en reageerde daar weer op;
"TIJGERHARD!ik had beter van je verwacht!je gooit ier met namen van mensen die de naam wolf mischien niet waard zijn!Of heb je toch een reden maar wil je die ons niet zeggen?"
de harde toon in lydia's stem dimde een beetje toen ze verder ging;
"je moet weten dat je ons alles moet kunnen vertellen,tijgerhard,vertel het maar.ik zal niet lachen"
"oh,oke dan.nouw we ondmoetten kim in ons eerste avontuur in deze wereld,als de Paarse draak.haar element was Lucht,dus vandaar"
"waarom lieg je?je weet heel goed waarom je dat dacht!maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben!waar denk je dat ze nu is?"
"Mensenwereld"
"oke,we zulen haar zoeken!na de vergadering der Wolfselementalen"

Eva stapte terug en lydia keek ons alle weer aan.
"we zoeken ook de Wolfelementaal van begrip. hebben jullie daar ook een idee over?"
ditkeer stapte ik naar voren;
"nee,lydia.voor zover wij weten zijn wij en kim de enige mensen die ooit draken zijn geweest"
"dan zal ik et aan mijn moeder moeten vragen.blijf hier en wacht op de maatjes!"

Reageer (3)

  • ZeldaFever

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Deathberry

    jippie!
    plzzz
    snelll
    verderrr

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Ik weet wie dat is!
    Mila! (Gif)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen