3.Het leven van Miley Cyrus.
veel lees plezier.
ik kwam thuis en me vader viel me aan en riep Miley!!!! pap!!!! voortaan niet meer weg lopen hoor! beloof ik pap! maar kom op je moet naar bed! ja pap! en ik liep naar me kamer ik deed het raam dicht en deed me pyama aan. de volgende ochtend werd ik wakker gelikt door mijn hond. mijn hele gezicht zat onder de kwijl. iewwll! ga van me af viezerd! en mijn hond liep piepend weg. waarom deed ik zo gemeen ik riep hem terug en hij lebberde me weer af! ondertussen zetten ik met de afstandbediening me radio aan. en ik eens knijter hard BENG! BENG! BENG! me glas water ging kapot en me hond lebberde het op. ik liep naar benede en maakte een kom crusli. me broer kwam er aan gerend en zei yo miley! wil je voortaan niet meer je muziek in de ochtend aan zetten? en hij duwde mijn hoofd in de yoghurt.
het was al in de middag en ik ging de hond uitladen. toen in de steeg werd mijn hond gepakt ik rende er achter aan en toen zag ik justin bieber met mijn hond staan, en hij zei heey miley! jij krijg je hond terug als je met mij verkering neem! en me een zoen geeft! hij begon al dreigend een zoen geluidje te maken.
ik dacht op dat moment mijn hond is belangerijker! en ik zei ja ik neem verkering en ik pakte mijn hond gaf bieber een kus op zijn wang en rende weg.ik ging terug naar huis en vertelde alles tegen me vader. het is avond en ik ging popstars kijken het was echt heel saai ik ging maar naar bed. ik heb de hele nacht gedroomt over bieber.
de rest van het verhaal lees je in hoofdstuk 4.
xxjes(doeg)
Reageer (2)
hahahahahaha!
1 decennium geledenleuk!
vooral het 'Bieber' gedeelte. xd