Foto bij Ziua || O14

WHUT?! Bijna zestig abo's in veertien hoofdstukken?!
God, I love you guys <3
Jullie zijn echt geweldig en jullie reacties maken me altijd gelukkig. Dank jullie wel voor alles, echt alles wat jullie voor me doen!

En trouwens, ik weet niet hoe trots Boobear op me zou zijn, gezien mijn voetbal-avontuur gisteren.
Ik heb twee keer een voorzetje gegeven en een keer gescoord. Maar dat scoren was aan de verkeerde kant en toen heb ik de bal richting het gevoelige plekje van onze keeper geschoten. Oops...
Laten we dan het resultaat maar in het midden houden ^^

EDIT: Ik dacht dat ik dit vanmiddag al had geactiveerd omdat ik meestal meteen activeer wat ik schrijf, maar ik was het dus blijkbaar vergeten. En ik me maar afvragen of ik nu echt iets heel slechts had geschreven omdat ik maar geen reacties kreeg. Mijn blonde momentje van de dag.

Ps. Zullen we toch al snel een Q&A doen, desondanks jullie nog steeds niet iedereen kennen? Als er animo is, zal kunnen jullie tot 6 juni vragen insturen!
Je mag ze dan gewoon hierbeneden stellen, ik zal elke dag een linkje plaatsen naar dit hoofdstuk ^^
Je mag alles aan iedereen vragen!
En dan heb ik nu echt genoeg gekletst ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • certified_cloud

    hahaha leuk stukje!
    en OMG! 6 juni komt TFIOS movie uit!
    heb je dit expres gedaan? :8
    zo ja, top! xx

    1 decennium geleden
  • limerence

    Leuk hoofdstukje!
    Ik ga wel een het volgende hoofdstukje hier de vragen plaatsen, want nu ben ik heel erg moe en ben ik slecht in dingen bedenken, hèhè.
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Dit watergevecht doet me ongelofelijk denken aan afgelopen donderdag toen wij thuis Risk speelden. Toen kreeg ik ook een glas water in mijn nek (heeft ook zo veel met risk te maken.)
    Anyway, leuk stukje!
    +Kudo

    1 decennium geleden
  • KellyHoranXx

    Haha, ik moet toch toegeven dat je wel écht bond bent vandaag en... Whoops, ben tog nog n opdracht voor Engels vergeten, en moet Frans nog helemaal leren *piep*
    Kga dat maar snel ff afmaken!

    1 decennium geleden
  • Creator

    Haha! Leeuk (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen