ik hoorde duidelijk mijn naam ,wat moet ik doen .rustig Vanna niet in paniek raken .Het gesprek kwam stilaan tot einde en ze verlieten de kamer de perfecte kans voor mij om te zoeken wat ik zocht .Ik keek wat langs de boeken ,biologie ,chemie ,vampiers .Ze hadden echt alles waar een bibliothecaris van zou dromen .Ik pakte een boek van vampiers je wist nooit waar het goed voor was en schreef een briefje geen idee waar dat goed voor was .'ik leen dit even je krijgt het ooit nog wel terug liefs VJ " stopt het brief je op de plaats waar het boek lag en klom het venster uit en liep zo snel mogelijk weg .Daar stond ik dan juist uit hun huis gelopen en hopelijk zonder dat ze het hadden gemerkt .Mijn intuïtie vertelde mij om in een boom te klimmen .Ik zat nog maar juist in de boom of er liep iemand onder mij .Ik hoorde het geritsel van de bladeren onder me daar na werd het stil tot de schim weg was .Ik klom naar beneden en haastte me naar huis … Ik kon niemand iets vertellen van wat ik wist maar wat wist ik ?
Het enige dat duidelijk was zou zijn dat hij ooit op een af andere manier achter mijn geheim zou komen en dat zij boeken van vampiers hadden misschien waren ze er gewoon geïnteresseerd in er zijn zoveel mensen van vampiers fan ze komen ze zelf opzoeken als het moet maar ze zullen ze niet vinden en als ze vampiers vinden dan zijn ze dood .

Reageer (3)

  • ariya

    echt super!!
    wil je asjeblieft verder gaan(flower)
    ik neem een abo!
    X

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Snel verder:D je verhaal is egt super :D

    (K)

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    Verder :D
    -x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen