4
Ik werd de volgende morge wakker. En ik strekte me heel goed uit. Ik had best goed geslapen moest ik zeggen. Ik pakte rustig mijn gsm en keek erop en zach er staan 3 nieuwe Whatsapp berichte. Ik strekte me nog een keer goed uit en dacht " Eerst een douche en dan kijken " ik pakte een handdoek uit de kast van hotel en liep naar mijn badkamer. Het was een mooie en ruime badkamer. Ik had een douche en een bad een grote spiegel. Ik had alles dus. Ik deed mijn boxer uit en stapte in de douche en deed het warme lekkere water over me lichaam gaan. Ik waste me heel goed. En deed mijn haar met een heerlijke geur shampoo. En waste het erna uit. Ik ging erna uit de douche en deed een schone boxer aan en liep naar het bed en opende whatsapp en opende het eerste bericht.
Niall:
Zayn ben jij rond 1 uur bij X Factor we moeten om 6 uur op
Zayn:
Maak je geen zorgen Niall
Ik ben op tijd
Ik hoorde ineens de bel gaan van mijn kamer deur. Ik Zuchtte en keek naar de deur en dacht " fijn ik moet nog 2 berichtjes lezen en dan gaat iemand me storen. Ik liep rustig naar de deur en deed mijn ochtendjass een beetje dicht en deed de deur open. Ik keek en zach dat er een jong meisje stond. Ze keek me aan en zei " room service " ik keek het meisje aan en zei " zet het eten maar binnen " het meisje giegelde en knike en zette het karretje binnen. Ik lachte en pakte een tientje uit mijn portomonee en gaf het aan het meisje en deed de deur dicht en liep naar het bed en opende het 2de apje.
Pap:
Zayn zorg dat je de 22ste thuis bent,
We hebben een prinses voor je.
Zayn:
Pap ik ben nu aant optreden ja.
Ik zorg dat ik er ben jaa
Ik zuchtte en wachte op het derde apje en dacht " fijn.. Ik kan niet eens een eigen meisje uitzoeken en dan gaat mijn vader al een meisje kiezen " ik beet in mijn lip en zuchtte en pakte mijn gsm erbij en opende het derde apje.
Anoniem:
Ik dacht ik stuur je maar een apje.
Ik ben het meisje van Starbucks.
Xxx
Zayn:
Owh hee
Ik dacht al dat je me negeerde
Wat leuk zg
Was je naam trouwens
Xxx
Ik sloot mijn whatsapp af en keek op de klok en zach dat het al 11 uur was. Ik deed snel schone kleren aan en rende naar een taxi en zei " breng me naar de X factor studio " ik merkte dat de taxi sneller reed en daar was ik ook wel blij om. Toen de taxi er was gaf ik hem het geld en de bonus en rende toen snell naar de kleedkamers toe en rende snell naar de boys.
Er zijn nog geen reacties.