Foto bij 3

Samen met Zayn loop ik rond in het stad. We lopen de starbucks in en zien 2 meiden zitten. Ze lijken hard op elkaar maar ik kan mijn ogen niet van het meisje dat met haar gezicht naar ons zat afhouden. Ze was druk aan het praten met haar vriendin. “maat stop met zo naar haar te kijken ze krijgt anders nog bang van je.” Zegt Zayn tegen me. Ik neem een papiertje uit mijn broek en loop even naar de balie en vraag voor een pen.

Heej schoonheid,
Ik wil je echt beter leren kennen.
Als jij dat ook wil mag je mij altijd en bericht sturen.
Ik hoop dat ik snel een sms van je kan verwachten
0696534940 dat is mijn nummer
Xxx


Ik ga de pen weer terug geven en ga weer bij Zayn zitten “kunnen we niet bij hun gaan zitten?” “dat gaat wel, maar als ze het gaan willen weet ik niet.” Ik sta recht en Zayn volgt mijn voorbeeld. Ik kijk naar het meisje met een rood mutsje op en vraag “mag ik erbij zitten?” ze kijkt me aan en lacht. “ik laat niet zomaar vreemde naast me zitten.” zegt ze. Ik kijk naar haar en lach “ hmm een meid met pit houd ik wel van.” en begin te lachen. Ik zie dat Zayn bij het ander meisje staat en zegt "mag ik er wel bij " ze kijken elkaar aan en dan zegt ze opeens. “sorry, maar wij moeten gaan.” Het meisje dat naast mij zat staat op en haar vriendin volgt haar voorbeeld.

Ze draait haar nog om en ik kijk haar verbaast aan. Ze wil weer verder lopen maar ik neem haar bij haar pols vast en zie dat ze licht aan het blozen is. Ik neem het papiertje uit mijn broekzak en steek het in haar hand. En vouw deze mooi dicht als ik haar hand loslaat loopt ze samen met haar vriendin de starbucks uit. Ik blijf nog even zitten en als Zayn recht staat volg ik zijn voorbeeld. “wat ga je doen met die meis?” vraagt hij. “weet niet. Ik wil ze echt beter leren kennen.” Zeg ik. Zayn en ik lopen naar mijn auto en we rijden naar mijn huis. Zayn blijft vandaag bij mij slapen want morgen moeten we auditie gaan doen voor x-factor dus hadden we besloten dat hij bij mij kwam slapen dan konden we morgen meteen vertrekken. We komen thuis aan en ik kijk meteen als ik een sms heb, maar nog steeds had ik geen sms.
Zayn en ik lopen naar boven en gaan op mijn kamer fifa spelen. “zouden ze al slapen denk je?” vraag ik aan Zayn tijdens het spel. “kan wel het is al 11 uur.” “misschien is het beter als wij dan ook gaan slapen. We moeten goed uit geslapen zijn voor morgen.” Zeg ik. Ik sluit het spel af en ga op bed liggen Zayn ligt op het ander bed dat in mijn kamer staat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen