In die vakantie heb ik sindsdien geen woord tegen haar gezegt, zo boos was ik. Ik heb het haar nu nog altijd op de dag niet vergeven. Maar ik ga er wel mee om. In die vakantie had ik niemand om mee te gaan naar onze jaarlijkse trip naar butgenbach, Gitte ging normaal mee. Ik had nog 6 andere mensen meegevraagt, maar die wouden/konden niet. Nu zit ik in het derde middelbaar bijna op het einde. Het hele schooljaar ben ik wel met gitte omgegaan maar vergeven heb ik haar nooit. Ik ben ook vaak wel vot tegen haar omdat ik haar niet moet en niet kan uitstaan maar vooral omdat ze contstant liegt. Mijn vriendschap in de klas is helemaal weg, niemand moet mij. In de tijd van Gitte dachten ze zelfs dat ik lesbis was met haar. Nu ben ik een nobody. Ik ga om met de uitschotjes van de klas en ben niet gelukkig. Ik ga nu om met Senna: dat verlegen meisje nog steeds van in het eerste, Caitlin een toffe, stoer maar een klein hartje en gitte, maar niemand van ons drie moet die eigenlijk, die bitch, heks, leugenaar. Ik vind mezelf in mijn kleine groepje het kindje, Caitlin de mama en Senna de hond, geloof me of niet maar ik moet vakeb dan je denkt Senna af, af SENNA!!! zeggen. Nu vandaag dat ik dit schijf op de dag heeft Gitte het een beetje door dat niemand haar moet en is ze nieuwe vrinden gaan zoeken. Daar ben ik en Caitlin heel blij om Senna ook maar ze is te verlegen om dat toe te geven. Ik ben nu ook de beste en slimste van de klas. Daar ben ik echt trots op. Momenteel is het examentijd. Dat betekent studeren, studeren, en nog eens studeren. Ik ben ook net naar de kapper gegaan nu heb ik kort haar, op de vorige foto's was dat niet het geval. PS dat meisje op de eerste foto van het eerste hoofdstuk is gitte niet. Dat meisje met de bruine korte haren op de foto van het tweede hoofdstuk is gitte. Dat was in onze blijde tijden. Ik noem Gitte nu de heks, om meerdere redenen maar ... Je moet haar lach gewoon eens horen. De meeste zijn zo van hahahahahaha maar die van haar is eerder oon oohn oo oohn oon in stukken, ja nu kan ik hem niet laten horen maar ja. Als je Gitte ooit in het echt ziet, laat haar dan links en vooral de jongens moeten oppassen voor haar. Want Gitte Van De Poel (ik weet niet echt of het aan of af een is) is een playster, als ze met een jongen is, zit ze constant te loeren naar anderen. Dus wees gewaarschuwd iedereen. Er bestaan ook valse mensen op de wereld. Ik kan het weten. En als je haar ooit eens in het echt ziet mag je haar gerust eens een klap geven, maar niet te hard, daar ben ik te lief voor om zoiets te laten gebeuren.

Reageer (3)

  • yascatxxx

    Ik bedoel met uitschot dat ze ons niet accepteren in de klas, maar Senna, Caitlin en ik accepteren elkaar wel ongeacht wat de anderen erover denken want zij zijn mijn beste vrienden ... !!!!!

    1 decennium geleden
  • _Stiles_

    Haha,
    Nu zijn we wat meer ten weten gekomen over wolfswag, beter bekent als de toffe, stoere mama met een klein hartje
    En ik zal het onthouden, als ik haar ooit zie, dan ...

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    You go girl!
    En uitschotje?
    Kwe ni, ma wij zijn geen uitschotjes!
    Mensen kennen mij,
    Dus kennen ze jou en kan niet wachten op het vervolg!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen