'Anna, wees voorzichtig alstjeblieft!' gilde Anna's moeder Miranda hysterisch. Anna was voor de derde keer van school getrapt. Anna ontkende niet dat ze brutaal geschonden was. Na diverse privéscholen in hartje Londen werd ze door haar ouders gedwongen naar een strenge kostschool in één van de luxe buitenwijken van Londen te gaan. Saint Marie, dit was de school waar ze het ging maken. 'Altijd,' zuchtte Anna op sarcastische ondertoon.

Ze deed de deur van haar moeders gele ferrari open en stapte uit. 'Heeft pap m'n spullen al over laten vliegen?' Anna deed haar Dior zonnebril af en keek haar moeder recht in de ogen aan. 'Nee, Marco heeft ze gebracht gister,'. Anna knikte vaagjes en keek om zich heen. Het Saint Marie. Ze bekeek de school nog eens goed. Een maagdelijk wit gebouw, het deed haar even denken aan het witte huis. Opeens werd ze uit haar dagdromen verstoord. 'Ik ga dan maar eens. Veel plezier, lieverd. Tot het weekend!' zei haar moeder vriendelijk. 'Doei, tot over vijf dagen!' schreeuwde Anna haar moeder nog na. Haar moeder keek achterom en zwaaide. Anna zwaaide terug. Ze draaide zich om en zuchtte diep. Hier is het dan, dacht Anna. Ze klikklakte met haar hakken richting het gebouw, totdat een meisje tegen haar opbotste. 'Oh sorry, sorry, sorry! Het spijt me zo! Gaat het een beetje?' kermde ze. Ze zag die blik in haar ogen. Ze was overduidelijk dronken. Er verscheen een grijns op Anna's gezicht. Gelukkig, dacht ze, dit is vast niet zo'n brave school als het eruit ziet.

Reactie's zijn altijd welkom! < 3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen