Een morge die dood leek te zijn
'TRINNGGGGGG' ging Ginny's alarm. ik deed langzaam mijn ogen open. voor mijn ogen had ik een tekening gemaakt van een meisje dat bang naar achter keek. het had de betekenis "een meisje dat bang is voor het verleden". ik ging recht op zitten en bekeek me zelf in de spiegel. mijn ogen stonden leeg. ik had wallen onder mijn ogen omdat ik niet goed had geslapen. ik dat bruin golvend haar met een rode gloed. het meer en deels had ik donker rood haar. een van mijn pulken viel over mijn schouder heen. ik liet een zucht horen en stond op. ik liep naar mijn kleren kast en begon aan het ongeluk te denken....
Het was een regen achtige avond. mijn moeder liep gebogen door de menigte. ze liep langzaam op het zebra pad geen goede keuze. ze had nog maar 10 stappen te gaan en ze was aan de overkant...niet wetend dat het licht allang niet meer op groen stond. een auto met een razende tempo kwam op haar af rijden. hij zag niks omdat het zo hard regende...en toen gebeude het
"BOEM!" ze auto kwam met piepende banden tot stil stand. de man die in de auto zat stapte uit en liep naar het dode lichaam toe. het was ongelovelijk. hij had zijn eigen vrouw dood gereden. mijn moeder was dood doordat mijn vader niks kon zien! het bloed dat uit mijn moeders lichaam kwam gleed met de regen heen naar het riool toe. mijn vader kon zijn eigen ogen niet geloven en begon te huilen. het bloed begon met een druppel...met het werd groter toen de regen er bij kwam. een jonge zat te genieten van het moment toen de bloed los kwam. het rook lekker. de jonge glimlachte schuin.
'tijd voor wat actie' zij hij hard op en sprong van een gebouw af wel 30 met hoog. toen hij op de grond kwam liep hij als of er niks aan de hand was naar het ongeluk toe. de man die zat te huilen leek niks opgemerkt te hebben dat er een jonge naast hem kwam zitten.
'wees niet bang...maar ik ga je doden' zij de jonge rustig. de man keek op.
'doe het snel!' zij de man. de jonge glimlachte schuin en maakte zich klaar om de man te doden.
'wacht! mijn dochter....trouw met haar!' zij de man. de jonge keek verbaast naar de man en toen knikte hij.
'ik kijk wel of ze mooi is zoniet...dan nope' zij de jonge en met die woorden stak hij het mes in de man. de man viel met een smak op de grond naast zijn vrouw.
en zo waren mijn vader gestorven. ik wist van niks omdat ik er niet bij was. ik had het gehoord van de politie, die gisteren naar me toe was gekomen. ik had de hele avond gehuild en ik had niemand om me heen.
ik pakte mijn tas en liep naar benden toe. de tafel die meestal gedekt werd door mijn vader stond nu leeg. ik liep naar de fietsen toe en sprong op mijn fiest. niet wetend dat op het dak van het huis een jonge zat.
'die man weet wel waar hij het over heeft!' zij de jonge zacht. de jonge sprong van het huis af en rende naar mijn school toe.
toen ik op school was ging ik naar mijn kluisje toe en deed een paar boeken daar in.
"GINNY!!!!" riep een jongens stem van ver. ik keek op en zag Jermy, Alex, Tobieas en Drake staan. ik glimlachte kort naar de jongens terwijl ze naar me toe liepen.
'hoe gaat het?' vroeg Tobieas. ik keek hem aan.
"het gaat" zij ik terug. ik voelde een hand van Alex op mijn schouder.
'als je het even niet meer zitten kom dan even naar mij toe!' zij Alex. ik glimlachte verslagen en wou net wat zeggen maar Drake kwam er tussen.
"EY! mijn deur staat ook altijd open!" zij Drake. ik keek hem aan en glimlachte.
'ik weet het Drake, en ik geloof dat gewoon allee deuren open staan?' vroeg ik. de jongens knikte. ik pakte mijn boeken en liep samen met de jongens naar de klas terwijl Alex en Tobieas te stoeien waren en Alex en Drake naast me liepen.
'heyy, Ginny had je het al gehoord?' vroeg Drake". ik keek hem aan.
'nee, wat moet ik dan horen?' vroeg ik.
'nouhh, er komt vandaag een nieuwe leerling op school.' zij Drake.
'mooi voor hem of haar, maar het boeit mij echt niet' zij ik. de jongens knikte. we kwamen de klas binnen en in de klas zaten een paar meisjes en jongens. ik ging achteraan zitten en Drake, ALex, Tobieas en Jermy ging naast me zitten.toen we zatten keek ik naar buiten naar een bloezem die net in bloei stond. de leraar Engels kwam de klas binnen en iedereen begroete hem vriendelijk..ik begroete hem niet.
'vandaag komt er een nieuwe leerling in de klas zoals jullie hebben gehoord!' zij Meneer Woud. de jongens om me heen knikte. er werd op de deur geklopt.
'kom maar binnen!' zij Meneer Woud. de deur ging open en daar stond een jonge. de jonge liep naar het school bord toe.
'dit is onze nieuwe leerling! zijn naam is Draco Dracula' zij meneer Woud. ik keek even naar de jonge van uit mijn ooghoeken. Blond haar en vel blauwe ogen. een gespierd lichaam.
'knap voor een nerd' dacht ik. als of hij mijn gedachten kon horen keek hij mij aan. ik rolde even mijn ogen en keek weer naar de boom.
'Draco, jou plaast is achter Ginny' zij Meneer Woud. de jongens gingen zo zitten dat ze niet achter me hadden op gelet. Draco knikte en liep naar zijn plaast toe. hij keek van uit zijn ooghoeken naar mij en gign achter me zitten. de les verliep erg soepel. ik werd er steeds bij gehaald door Drake die naast me zat.
"TRIINNGGGGG" daar ging de bel. tijd voor een andere les. ik stond op en pakte mijn tas. Samen met Jermy, Tobieas, Alex en Drake liepen we naar biologie. Draco liep met veel meisjes om zich heen naar ook dezelfde les. en deze les verliep ook soepel. ik lette niet op de helle dag niet. in de pauze liep niet echt lekker. de jongens maakte grapjes en ik glimlachte maar kort. na een vermoeidedag liep ik terug naar mijn fiets en deed mijn sleutel in het slot. draaide het om en trok het naar achteren. ik wou net op mijn fiets spring tot ik mijn eigen naam hoorde van een honing zoete stem...
'Ginny...' zij een jonge. ik draaide me om. het was Draco die mijn naam had geroepen.
'wastupp?' vroeg ik. Draco kwam naast me staan. ik kon gelijk zien dat hij groter was dan mij.
'ik leef heel erg mee met wat er gister is gebeurd' zij Draco. ik verstijfde, mijn ogen begonnen te prikkelen. ik sloeg mijn hand voor mijn mond.
"Ginny?" vroeg Draco. de eerste traan viel over mijn wang. Draco verstijfde ook en wist niet wat hij moest doen.en daar diel mijn andere traan. Alex, Drake, Tobieas en Jermy kwamen naar buiten en hoorde wat er gebeurde. ze rende naar me toe en gelijk voelde ik bescherming. Drake greep me bij mijn schouder terwijl Tobieas, Jermy en Alex voor mij ging staan.
'laat haar niet huilen gek!' zij Alex. Draco grinnikte. ik dook in de armen van Drake. het duurde niet lang of ik was gekalmeerd door Drake's hand.
'jongens...het is al goed....hij zij dat hij medelijden had...' zij ik zacht. de jongens keken me even aan en knikte toen naar elkaar.
'Wij fietsen met je mee!' zij Drake. ik schudde mijn hoofd.
'nee, ik ga wel alleen ik moet tot me zelf komen!' zij ik. de jongens keken mij verbaast aan en knikte toen nog een keer. ik glimlachte voor de laaste keer en sprong toen op mijn fiets.
'doeeggg we zien je morge!' zij Drake, Alex, Jermy en Tobieas. ik zwaaide met mijn hand zonder om me om te draaien. de weg naar mijn huis viel aardig mee. ik had wind mee en dus ging ik sneller dan normaal. toen ik thuis kwam legde ik mijn tas neer en ging naar boven naar mijn bed. ik plofte neer en pakte een kussen. mijn tranen begonnen weer te komen. ik huilde en huilde tot ik in slaap viel. een koude bries gleed door mijn kamer binnen. dat maakte mij wakker. ik had me niet kunnen herinneren dat ik mijn raam open had gedaan. ik opende mijn ogen en stond op. mijn ogen voelde droog aan en ik moest even wrijven om mijn ogen weer scherp te krijgen. ik liep naar mijn raam toe en wou het dicht doen maar tot mijn verbzaing was het al dicht. ik liet een zucht horen.
'vast en zeker mijn verbeelding' dacht ik en draaide me om.
ik deed mijn ogen dicht en wou naar mijn bed gaan maar in plaast daar van knalde ik tegen iemands borstkast aan. ik opende mijn ogen verbaast open. ik keek recht in een gespierd lichaam. ik liet mijn ogen naar boven glijden en zag een 2 vel blauwe ogen. het was te donker om te zien wat voor haar kleur de jonge hand.
'ah....w-wie ben je??' vroeg ik. de jonge grijnzde in het donker. zelfs al was het donker ik zien dat hij glimlachte. de jonge zette een stap naar vooren en ik werd gedwongen om een stap achter uit te zette...en geloof em hij was erg krachtig. de jonge kwam in het licht te staan. ik wist meteen wie het was. Draco Dracula.
ik verstijfde.
'jij!' zij ik hardop. Draco knikte. ik liet mijn handen over zijn lichaam glijden en wou het weg trekken maar Draco hield me tegen. hij pakte mijn pols en lelgde het op zijn buik. ik keek hem verbaast aan. ik deed nog een paar stappen achter uit maar Draco had enorm veel kracht en duwde me tegen hij aan. ik keek hem bang aan.
'D-Dra...' ik kon zijn naam niet veder af maken omdat hij zijn lippen tegen de mijne aan drukte. ik verstijfde...mijn ogen waren wagenwijd open. ik voelde de warmte van zijn lippen op die van mij. ik sloot mijn ogen..ik wou meer warmte...meer van hem....terwijl ik hem pas net kende....
'wat is dit?'
Reageer (1)
sorry voor de spel fouten! ik hoop dat jullie er van genoten hebben! ik wacht af tot er een reactie komt dan schijf ik veder....ik heb motievatie nodig!
1 decennium geleden