Part 1 ~ Best Friend Or More
hey hallo ik zal mij even voor stellen ik ben Nicky en 14 jaar. nu woon ik samen met mijn broer en ouders in Hoogeveen dat is een plaatsje in Drenthe.
ik ben een 2ling met Rick. ik zit op hockey en Rick op voetbal. zo nu ken je mij een beetje. oh ja mijn hobby's zijn paardrijden zingen dansen en tekenen.
(nu volgd er het begin van de story)
{vanuit: Nicky}
ik word wakker van een piepend geluid. ik zoek naar mijn telefoon die ik niet kan vinden dan kijk ik voor de zekerheid op mijn wekker.... nee die gaat ook niet af',denk ik bij mezelf. ik ga op me rug liggen en voel mijn telefoon onder mijn kussen liggen. 1 NIEUW BERICHT VAN: BROERTJUHHH. het zus ben je wakker? maar heb je al gehoord dat we gaan verhuizen we komen dicht bij mijn vriend te wonen . wat!!???'',schreeuw ik. ik ren naar beneden. MAM?!? PAP?!? GAAN WE VERHUIZEN?!!!'', schreeuw ik. ja liefje zegt mijn moeder liefjes. wanneer?'', probeer ik zo rustig te vragen. zaterdag gaan we beginnen met in pakken en volgende week woensdag gaan we naar het nieuwe huis, en we gaan wonen in goor. jah bij die lekkerding(H)'', zeg ik dromerig. ik hoor gegrinnik in de woon kamer dus ik loop uit de keuken en zie die HUNK daar zitten. hij kijkt mij met open mond aan:| ik kijk naar mijn 'kleding' ik zie dat ik alleen mijn onderbroek aan heb met mijn cup cake hemppje. oh....zeg ik zacht. ik kleed me ff zelf om, ik kom zo weer Daan, schreeuw ik. en ren naar boven. net als ik boven ben krijg ik een appje van mijn broer : oh jah ren niet in je ''ondergoed'' naar beneden daar zit Daan. lekker op tijd denk ik bij me zelf. net als ik me bh aan heb gaat de deur open daan komt binnen hij kijkt weg teminste hij probeerd het opeens komt hij op me af lopen. oh nee shit ik wil dat niet...denk ik in mezelf. maar hij pakt mijn linker arm en draait hem zodat hij mijn onder arm ziet. whatt? ... hij pakt mijn hand vast en laat mijn arm los het lijkt net dat we een stelletje zijn maar dat is niet waar. ik zie dat mijn moeder vlek degen de zijne komt en samen lijkt het op een hartje.. what zeg ik zacht. daan knikt. ik heb gelezen dat.....
bij 5RT ga ik verder xxx-my
Reageer (1)
Wat vinden jullie er van? ♥
1 decennium geleden