02. Het begin(t zich te vormen)
Wat ik niet wist was dat al mijn fantasie werkelijkheid werd in een andere dementie (oftewel een andere "wereld").
Eerst was het nog leeg, dat grote gebied. Maar op ten duur werd het steeds iets aangepast. Iets kleins rekte zicht uit en werd groter door de kracht van sterke fantasie. Na een tijdje was er een heel koninkrijk ontstaan, maar zonder bewoners. Het koninkrijk zag er prachtig uit: grote steden van natuur, uitgestrekte wateren, rechts in het midden een grote berg... Maar er was niets aan machines te bekennen. Nou ja, alleen ergens in een hoekje ver weg gestopt, stond een begroeide laboratorium. Maar je had wel erg goede ogen nodig om die te spotten.
In het midden van het rijk vormde zich een groot kasteel, gemaakt van gedeeltelijk planten, ijs, stenen en veel meer natuurlijke dingen.
Er werden tien provincies verdeeld met ieder zijn eigen naam: Red-Fire, Yellow-Bolt, Green-Leaf, Lightblue-Ice, Blue-Water(drop), Purple-Spark, White-wings, Mount-Rock, Dark-cloud en in het midden Rainbow-Crystal. Deze provincies gingen samen onder de naam van Het Witte Wolven Rijk (HWWR).
Toen verscheen een eerste wolf; Wyta, een blauw-witte wolf met lichtblauwe vleugels. Zij was de prinses van HWWR. Daarna verschenen haar twee zusjes Dyana en Spyana. Dyana is helemaal wit met zwarte puntjes aan haar staart en oren en een zwarte streep door haar rechter oog. Psyana is ook wit, met gele bliksem schichten en een blauwe rand daaromheen. De drie zussen hadden nog veel te doen om de volgende wolven welkom te laten voelen, dus gingen ze gelijk aan de slag. Psyana groef huis-grotten voor de wolven, Dyana zorgde dat de buitenkant er mooi uit zag en Wyta richtte ze in. Terwijl ze bezig waren verscheen er een mannelijke wolf; Syto. Hij is een witte wolf met donkerblauwe oren, poten, borst en buitenkant van zijn staart. Dit was de tweede wolf die vleugels had. Ook heeft hij een soort ijskristal op zijn zijkant van z'n buik, ook in het donkerblauw. Nadat ze kennis hadden gemaakt, kon Syto mooi op jacht gaan voor de andere zussen.
Syto ging het rijk uit om op jacht te gaan, maar zodra hij eruit was zag hij iets verschrikkelijks aan de horizon. Dit moet hij nog niet vertellen aan de anderen. Syto vond dat hij zelf eerst beter een kijkje kon nemen.
-als het me lukt zet ik nog een kaart als plaatje-
Reageer (2)
Leuk p.s. Dit verhaal lijkt op mijn leven (in het begin te minste)
1 decennium geledenmhiiii awesome
1 decennium geleden