Foto bij 020

Kayla POV

Als ik de waterkoker aanzet zie ik een zilveren golf voor mijn huis stoppen waarna Lexi uitstapt. Ik zie haar naar binnen kijken en maak het gebaar dat ik er aan kom. Via de keuken ben ik zo bij de voordeur die ik dan met een sierlijk gebaar open. 'Hey Lexi.' 'Hey Kayla.' 'Ik heb net water opgezet voor thee wil je ook een kopje?' 'Ja lekker.' Ik glimlach naar Lexi en loop voor haar richting de keuken. In de keuken pak ik twee theeglazen waar ik een theezakje in doe en volschenk met het warme water. Ik zet de glazen neer op de keukentafel en gebaar Lexi dat ze naast me mag komen zitten. 'Woon je hier alleen?' Ik schud mijn hoofd. 'Samen met mijn moeder en zusje maar die zijn naar een theatervoorstelling.' 'Leuk. Waar zijn je buurjongetjes eigenlijk?' 'Die spelen voetbal in de tuin.' Ik wijs naar de tuindeur waar je de jongens ziet spelen. 'Maar jou opdracht dus. Heb je zelf al enkele ideeën?' 'Ik dacht dat ik ze misschien een film kon laten kijken en bij die film een promotieposter kon laten maken?' 'Het is een leuk idee maar k zat er aan te denken om iets met schrijven te doen. Vaak denken mensen bij creativiteit alleen maar aan knutselen maar schrijven is ook een vorm van creatief bezig zijn. We kunnen dat wel combineren met jou idee.' 'Dat klinkt als een goed plan maar hoe wil je dat combineren?' 'Je laat de klas een film kijken en laat ze zelf een vervolg schrijven. Iedereen zal iets anders schrijven en vaak ook met eigen ervaringen. Je moet alleen wel een geschikte film uitzoeken.' 'Dat vind ik een goed idee.' Lexi pakt haar laptop uit haar tas en zet deze op tafel. 'Ik heb een netflix account ik zal eens kijken wat daar op staat.'
'Wat dacht je van deze?' Lexi draait haar laptop naar mij toe en ik lees aandachtig wat er op het scherm staat beschreven. The King's Speech is de naam van de film. 'Het lijkt me een geschikte film. Hij gaat over de oorlog en dat is natuurlijk een ontzettend belangrijk stuk uit de geschiedenis. Misschien kun je ze dan de keuze geven tussen een vervolg of hoe ze de film beleeft hebben. Die keus laat ik geheel bij jou liggen. Als jij nu gewoon even de opdracht uitwerkt in word en naar mij stuurt dan zal ik je een startsein geven.' 'Kun je dat sein zomaar geven als je in Oostenrijk zit?' 'Ja we hebben wifi in ons hotel en ik zal mijn laptop meenemen. Als het echt heel dringend is kun je altijd Anna nog vragen.' 'Is goed bedankt.' 'Wil je nog wat te drinken?' 'Nee bedankt ik ga weer naar huis om mijn opdracht uit te werken.'
Als Lexi weg is loop ik door naar de tuin om daar nog even samen met mijn buurjongetjes Abel en Gent te voetballen.

Spoiler<3

Misschien niet gewoonlijk maar mijn Q&A doe ik gewoon in een spoiler onder hoofdstuk 20. Het waren namelijk niet heel veel vragen en een extra hoofdstukje aanmaken vind ik dan een beetje onzin.
BeingStrong
Gemma:
Heb je zin in de wwa tour?
Ik heb er echt ontzettend veel zin in. Kom je ook?
Sitara
Jasmine:
Jasmine ben je niet jaloers op je zus?? Ook niet een klein beetje....
Helemaal niet, ik ben juist ontzettend blij voor haar ze verdient het ze heeft al zoveel gezeik gehad met jongens. Ik weet bijna zeker dat Harry haar gelukkig kan maken.
1Dx5SOS
Harry:
denk je dat je een relatie krijgt met kayla?
Ik zou het niet weten. Kayla is een geweldig meisje en ik ben echt ontzettend blij dat ik haar ontmoet heb. We zullen moeten zien wat de tijd ons brengt.
Kayla:
denk je dat je een relatie krijgt met Harry?
Ik zou het ontzettend leuk vinden als Harry mij alles kan geven wat ik wil maar ik heb wel een klein beetje bindingsangst.
Jasmine:
wat ga je doen als je de 1D boys ziet?
Ik probeer me te beheersen en stel me netjes voor maar van binnen ga sta ik zeker weten te gillen!
Lou:
mijn zusje is twee, mag ze vriendinnetjes worden met Lux?
Ja! Dat zou Lux ontzettend leuk vinden! Hoe heet je zusje?
Aan mij:
Wie is je favo personage in het verhaal?
Kayla. Ik kan mijn eigen emoties en gevoelens in haar personage kwijt.
Op wie lijk jij qua karakter in het verhaal?
Ik ben een combinatie van Kayla en Harry denk ik. Ik ben een enorme flirt met uitgaan maar als het op een relatie aankomt wordt ik echt bang. Ik ben ook een flapuit maar kan ook weer heel erg op mezelf zijn.
Je schrijft echt super!!
Dankjewel<3
xLoveYax
Harry:
Waarom vindt je Kayla zo leuk?
Kayla is zoals ze is en behandelt me als een gewone jongen en niet als die beroemdheid.
Ben je echt al verliefd op Kayla?
Verliefd? Ik weet het niet. Misschien word ik wel al heel langzaam verliefd op haar?
Kayla:
Hoe vind je het dat Harry jou al leuk vond voor jullie elkaar echt hadden ontmoet?
Bizar. Het betekent dat Harry op het uiterlijk afging en ik kan me niet voorstellen dat hij me zo knap vindt. Misschien heeft een engeltje hem ingefluisterd dat ik de ware ben...
Ben je echt al verliefd op Hazza?
Nee ik wil hem eerst beter leren kennen. Wie zegt dat ik hem 100 procent kan vertrouwen?

Reageer (2)

  • TomlinsonL

    Voor Lou: Ze heeft Eva!!

    1 decennium geleden
  • CaptivatedNarry

    (Reactie op die van Gemma)
    Ik hoop het! Ik heb meegedaan aan een winactie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen