Foto bij Question 10 (Niall)

heeyy
er is n klein probleempje
heb weinig inspiratie..
maarja, zal mn best doen

"Niall?Niall? ben je wakker?" "hmm, .. jah.." mompelde ik half slapend. "kom op slaapkop. 't is al 10 uur geweest!" zei Harry. "okay.. ben al wakker.. " gaapte ik, en stapte uit bed. Harry sloeg zijn armen om me heen, en knuffelde me stevig. "mijn kleine slaapkop" fluisterde hij, en kuste me snel. ik sloeg mijn armen om.zijn lijf en trok hem dicht tegen me aan. hij snoof mijn geur op en kuste mijn nek. "c'mon babe, get dressed. I'll make your breakfast." fluisterde hij. volgens mij wat speels. hij gaf me nog een kus, en ging naar de keuken, voor mijn ontbijt. gelukkig kon niemand ons hier zien. alleen Louis. wacht. Louis, waar was hij? misschien al wel beneden. ik pakte snel een setje kleren, en sprintte de trap af. "heb je zo'n honger dat je zelfs komt rennen?" ik schrok van zijn stem. "nee, ik ben Louis een beetje kwijt. heb jij hem misschien gezien?" antwoordde ik Harry's vraag. "ehm.. nee, niet gezien. maar hier, ga ontbijten, want je ziet er erg hongerig uit. :P" is het echt zo erg? Harry begon te lachen "haha, kom op, ga eten, anders is het voor mij". "okay hazz." zei ik, en begon te eten. heerlijk dit. na mijn ontbijt, ging ik naast Harry op de bank zitten. Louis was nog steeds spoorloos. ik zat zo in gedachten te bedenken waar hij zou kunnen zijn, dat ik niet eens doorhad dat hij op het nieuws was. ik ontwaakte toen Harry me tegen zich aantrok. "whats wrong hazz?" . "I found Louis". wat? "waar is hij?" Harry keek weer naar de tv, en toen zag ik het. Louis lag bewusteloos op straat, met bloedvlekken op zijn lijf. "nee, nee niet Louis, zeg me dat hij nog leeft!" riep ik naar de tv. "de toestand van deze man is onbekend, u hoort meer van ons" zei de journaliste. en weg. Harry trok me op schoot, en ik begon te huilen. "het komt wel goed, Niall" zei hij, terwijl hij me streelde. ik nestelde me tegen hem aan " hoe weet je dat zo zeker. je hebt toch ook gezien hoe erg het is (huil)." snikte ik. "heb vertrouwen in hem. net zoals vroeger. ben je vergeten hoe sterk hij is?" hoeveel klappen heeft hij al wel niet overleefd. ben je dat allemaal vergeten?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen