Mijn aller, aller liefste lezertjes.
Het spijt me echt heel erg dat ik al een tijdje niet gepost heb, maar ik zal jullie uitleggen hoe dit komt.
Ik ben dus begonnen aan een Divergent fanfiction, en voor dat verhaal heb ik echt een bom aan inspiratie.
Daardoor schrijf ik tijdelijk even niet verder aan dit verhaal, maar dat ga ik wel in de nabije toekomst weer doen.
Ik heb voor dat andere verhaal namelijk een hele verhaallijn in gedachte en die zal niet oneindig gerekt worden, maar een sluitend einde krijgen.
Ik ben aan dit verhaal nu een drietal weken bezig, en ik heb al zo'n 28 hoofdstukjes op mijn computer staan.
Ik geloof dat het verhaal ongeveer zo'n 50-60 hoofdstukjes zal bevatten, dus over een maand (maximum 2) heb ik dit helemaal afgerond.
Dan ga ik weer verder met dit verhaal.
Ik hoop dat jullie me dit vergeven en dat jullie even geduld hebben.
Als jullie je abo willen verwijderen hierdoor, begrijp ik dit. Maar stiekem hoop ik echt dat jullie dat niet doen.
In ieder geval sorry voor de onderbreking in dit verhaal, en bedankt aan iedereen die dit begrijpt.
Voor zij die graag mijn verhaal willen lezen: klik

Reageer (2)

  • harryisnietecht

    Ik behoud mij abo hoe dan ook, hoor ;) veel te leuk verhaal :)

    1 decennium geleden
  • Lisa2000

    Ik begrijp het, en i love dancing on the edge. Maar als die story gedaan is hier verde schrijven he, ik hou namelijk ook erg van deze story xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen