Foto bij *3*  meet 'tokio hotel'

(FOXY POV)In de kamer zat alleen mijn pyama in te pakken voor vanavond want we besloten maar te gaan logeren in de studio vlakbij bij ons in de buurt.Ik vind het soms wel een puinhoop in de avond en het meest,komt het van simone,april en een beetje georgina in deze scene.Mijn koffer is vol en ik was klaar voor vetrek de rest stond al buiten en onze bus komt er zo aan,ik denk dat ik maar ga lopen het is nie zo ver...de studio.(SIMONE POV)ik heb het gevoel dat foxy een beetje buitengesloten word door mij en de rest en dat merk ik ook aan haar "he april,merk jij ook dat foxy buitengesloten word?" vroeg ik even aan haar,maar ze reageert niet dus ik besloot maar samen met foxy te lopen.we stonden met zn allen buiten onze villa,en wachten wahte ik op foxy die allang al naast mij stond maar ik merkte het niet "he fox,vind je het goed als ik samen met je loop naar de studio?" vroeg ik voorzichtig "ja hoor,is goed" we liepen samen een weg naar de studio,en hebben niet zitten praten tot nu..."zeg simone,ik wil even iets tegen je zeggen ik vind dat jij en april je soms niet goed gedragen en daar maak ik me zorgen over" "hoezo dan?" "nou,de EMA's komt er bijna aan en jullie concentreren niet goed op ons carriere dat heel belangrijk is,en als we verliezen...dan..word het steeds erger en ik wil ook dat wij de beste band van het universum worden en ik wil graag de beste artiesten ontmoeten daar zoals...Tokio Hotel" zei ze "wat?..tokio hotel? wie zijn dat?" "dat is een wereldberoemde duitse rockband die alle harten van de meiden steelt ze begonnen met hun carriere in 2001 eigenlijk als de naam devilish maar die hebben ze veranderd in tokio hotel" "he,dat lijkt me wel interesant noem s de namen va alle bandleden,met hoeveel zijn ze eigenlijk?" ik was erg nieuwsgierig naar die 'tokio hotel' wereldberoemd he? "nou,ze zijn met zn vieren en hier zijn de namen: bill is de zanger tom de gitarist,georg de bassist en gustav is de drummer" toen ik die namen hoorde,werd ik steeds meer nieuwgieriger "he fox en noem eens een beroemde hit van hun" "monsoon.als je die hit wilt luisteren,kan je even mijn ipod lenen" "mag ik het nu,please?" ik was erg opwindend geraakt ik heb een nieuwe band ontdekt die ik mischien zometeen ga ontmoeten met de mijne,TOKIO HOTEL (FOXY POV) ik gaf mijn ipod aan simone,en ze nam het aan.gulzig pakt ze de oordopjes en stopte die in haar oren.en ja,ik heb een geheim die jullie misschien al weten maar,ik ben een fan van tokio hotelal sinds ze begonnen zijn met hun carriere en een jaar daarna,waren wij begonnen precies in 2002.ik zag dat simone klaar was met het luisteren van de hit monsoon en ik besloot het even aan haar te vragen hoe het ging "en vertel,wat vind je van hun muziek stijl en de muziek zelf?" "ik moet het eerlijk vertellen:het was prachtig,zijn songtekst zijn stem hun muziek echt alles vond ik...geweldig! als ie zingt,dan..dan lijkt het alsof ie naar je praat" zei ze alsof ze een engel heeft gezien..gehoord weet ik veel.we waren al aangekomen bij de studio en ik zag dar simone mijn ipod in mijn handen binnen duwde "dankje voor het engelenlied:P" zei ze en ik hoorde haar nog zingen:running through the monsoon beyond the world to the end of time when the rain won't hurt fighting the storm into the blue,and when i lose myself i think of you together we will running somewhere new trough the Monsooooooon! ze was verslaafd aan dat lied.

Reageer (2)

  • Stitch

    Verderrrrr

    1 decennium geleden
  • Maskquirade

    Meer reacties graag anders ga ik niet verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen