Foto bij O29.

De volgende dag in de middag zaten we met zijn twee op het bed van Bill. Het moest toch allemaal uitgepraat worden en de rest zat ook nog eens beneden. Ik staarde maar naar buiten, ik wist niet waar ik anders naar moest kijken. ‘Bill, nu wil ik het weten ook. Is er nooit in je opgekomen iets naar mij te sturen?’ Ik keek hem chagrijnig aan. Hij knikte. ‘Elke dag. Ik moest de keuze maken jou of de band. Ik kon niet beide hebben op het zelfde moment.’ Ik keek hem boos aan. 'Maar je kon toch wel tussendoor een berichtje sturen? Wat is daar de moeite van?' Hij keek even weg. 'Ik kon het gewoon niet!' kwam er bijna schreeuwend uit. ‘Misschien heb ik de verkeerde keuze gemaakt en had ik toch weg moesten gaan.’ Zei ik zachtjes. Ik keek hem aan met de tranen in mijn ogen en verliet de kamer. Hij stond daar en deed niets. Nu wist ik genoeg.

Ik staarde voor me uit bij de Starbucks. Al een aantal keren was ik gebeld en met de tranen in mijn ogen drukte ik ze weg. Ik verliet mijn plek en stak buiten een sigaret op. De tranen vloeide over mijn wang. ‘Waar heb ik dit aan verdient?’ Op dit moment ben ik echt radeloos. Ik kan naar huis of hier blijven. Als ik hier blijf dan zit ik opgescheept met hem, de persoon waar ik zoveel van houdt maar die mij zoveel pijn heeft gedaan of ik zit thuis zonder hem, alleen. Ik besloot om toch terug te gaan en te kijken hoe het zou lopen.Ik deed de deur open. ‘Je hebt het goed verpest, die komt niet meer terug!’ Rustig kwam ik binnen lopen. ‘Audrey je bent er weer!’ Christina kwam mijn kant op rennen. ‘Nu even niet Christina, ik moet met Bill praten.’ Ik keek ze serieus aan en nam Bill naar buiten.

‘Ga maar zitten.’ Bill ging zitten en ik stond voor zijn neus. ‘Ik wil alles weten wat er in je om gaat van het begin tot het einde.’ Ik verwachtte een heel verhaal te krijgen, maar hij staarde mij de hele tijd aan. ‘Heb je nog iets te zeggen?’ Hij bleef staren. ‘Het enige dat ik kan zeggen is dat ik van je houdt, dat je mijn ware bent, maar daar heb je blijkbaar niet genoeg aan.’ Ik stond versteld, de ware? ‘De ware? Dat heb je nooit gezegd..’ Hij knikte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen