2. Analysis
Deze steen zal door niemand aangeraakt worden die niet menselijk is of die geen ziel bezit. Deze steen moet bij een persoon terechtkomen die deze instructies kan lezen. Behandel het met zorg. Van zodra deze steen is vernietigd, zal haar kracht ook vernietigd worden. Gebruik het voorzichtig, de kracht is onvoorstelbaar, maar niet oneindig groot. Wie deze steen in handen heeft en haar niet zal gebruiken volgens deze instructies of waarvoor ze bedoelt is, zal gestraft worden. Een heldere steen staat voor een heldere wens. Een kleine steen is persoonlijk bedoeld. De kracht zal niet verder rijken dan zover u dat kan. Een wens komt uit van zodra je deze geformuleerd hebt en hem bezegeld met een bloedbelofte. De kracht moet uit uw ziel komen, die gerepresenteerd wordt door uw bloed en wil. Zolang deze steen is verbonden met u door het bloed, zal uw wens ten volle in vervulling gaan. Als het bloed eraf wordt gespoeld, kunnen er wijzigingen optreden die al dan niet in uw nadeel kunnen liggen. Van zodra de steen is bezegeld met bloed, kan de wens ongedaan worden gemaakt door haar te vernietigen. Uw kracht in botsing met die van de aarde zal haar voorgoed in duizend stukken laten barsten en laten opgaan in stof. Uw ziel en wens zijn op dat moment vrij, er kan nooit meer hetzelfde worden gewenst en niemand zal de steen ooit nog terugvinden. In totaal zijn er twaalf stenen; zeven lichte en vijf donkere. Wensen met een te grote impact op de wereld kunnen niet meer ongedaan worden gemaakt. Gebruik ze met een doel. Gebruik ze wel.
Er zijn nog geen reacties.