Foto bij 1

Ik kom thuis van school ik moest vandaag maar tot 12 uur naar school ik moet alleen zorgen dat ik om half 2 bij de Starbucks zijn omdat ik daar moet werken. Ik ga mij snel douche als ik uit de douche kam ik mijn haar en doe een nieuw setje aan. Als ik klaar ben loop ik naar benden. Ik meen mijn sleutel en loop naar buiten. Gelukkig woon ik niet zo ver van het stadion en kan ik te voet gaan. Als ik aan kom bij Starbucks zie ik dat luke ook moet werken. Ik begroet hem en ga naar de kassa en begin al wat klanten te helpen. Ik luister naar de radio en merk dat ze over x-factor bezig zijn. Ik luister aandachtig naar wat er gezegd word. Ik neem mijn gsm en stuur Melanie een sms. Ik doe mijn gsm weer weg en begin verder de klanten te helpen. Het is ondertussen al 4 uur en Melanie heeft normaal ook gedaan. ze kan elk moment antwoorden op het bericht. Ik moet tot half 6 werken en daarna ging ik naar Melanie. Melanie en ik zijn echt al jaren beste vriendinnen ik kan mij geen moment meer herinneren dat we niet bevriend waren. Ik kan mij eigenlijk ook geen betere vriendin dan Melanie voor stellen, ik kan met haar lachen en huilen, ze steunt mij als er iets is en helpt mij met mijn problemen. Ik help haar ook bij alles en steun haar ook. Kort gezegd we zijn gewoon beste vriendinnen en doen alles voor elkaar gelijk iemand anders ook zou doen. Ik denk niet dat iemand de vriendschap van ons kan breken. Ik stop even met na denken over mij en Melanie nou ja onze vriendschap en begin weer te helpen. Als het half 6 is ga ik naar Luke en zeg dat ik gedaan heb en naar huis ga. Ik heb met Melanie afgesproken om samen wat te gaan doen dus loop ik naar haar. Als ik er ben druk ik op de bel en doet ze open. “omg Yasmine meen je die?” vraagt ze en drukt haar mobiel in mijn handen. Ik begin te lachen en knik. “daar moeten we echt naar toe gaan!” schreeuwt ze. “tuurlijk dat we dat doen. En dan later op de foto met mensen die auditie gedaan hebben.” Zeg ik. Ze knik en we lopen naar het stad. We lopen gewoon wat rond zodat we niet de hele tijd binnen moeten zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen