Foto bij 40

Ik leef weer ;3


*tegen Endou en Aki*: fijn om te zien dat jullie enthousiast zijn ^^

Ulvida pov:
Het fluitje gaat en Chaos begint met de aftrap. Burn speelt de bal naar Gazel, Gazel rent naar voren en wordt vast gezet door de verdediging van Raimon. De bal wordt onderschept door Kidou. “Raimon pakt de bal af van Chaos die een slechte aanval wilde opzetten” je kijkt op en ziet dat de commentaar Team Chaos aan het beledigen is. ‘Als hij het zo goed kan doe jij dan lekker mee’. Je richt je weer op het spel en ziet dat Raimon een aanval opbouwt. “Ze zijn beter dan de vorige keer” je kijkt op “daar is geen twijfel aan mogelijk” antwoordt je en je richt je weer op het spel voor je. “wauw, Ulvida jij bent geïnteresseerd vandaag” plaagt Keeve “weet ik, maar als Team Chaos het verprutst zijn wij diegene die het moeten oplossen” snauw je. Het spel gaat door en het is nog steeds 0-0, Chaos heeft nog geen fatsoenlijke aanval op kunnen zetten of de bal werd alweer afgepakt. Zo was het ook bij Raimon. ‘dat ze nog niet de kracht van de meteoriet gebruiken’. Je trekt een serieus gezicht en staat op, ze kunnen maar beter hun tactieken veranderen of het zal anders aflopen dit keer.

Kidou pov:
“Kidou rechts van je” schreeuwt Tsunami en je ziet dat de co-aanvoerder Gazel op je afkomt. ‘weer een aanval dus’. Gazel probeert je af te schudden door te zigzaggen maar dat heb je al snel door en voor Gazel kan stoppen heb je de bal al afgepakt. ‘dat ging gemakkelijk’ je grijnst. “goedzo Kidou, speel nu de bal naar Gouenji” commandeert Endou en steekt zijn duim op. Je speelt de bal door naar Gouenji en ziet dat er iemand op staat op de tribune. ‘zij weer’ je vermoed dat ze iets van plan is maar je wordt al snel weer bij de les geroepen als je ziet dat Gouenji’s schot er niet in zit. “Jammer Gouenji” hoor je Endou schreeuwen en je rent terug naar je positie ‘wat zij van plan is kan niets goed zijn’.

Commentator (idk wat zijn naam is xD) pov:
“nog 8 minuten te gaan tot de tweede helft en nog steeds is het 0-0. Raimon moet een andere tactiek zien te bedenken anders zal deze wedstrijd aflopen als gelijk spel”. Team Chao bouwt een aanval op die dit keer wel door de verdediging komt. Gazel speelt de bal door naar Burn die moeiteloos langs de laatste 2 verdedigers komt. “het ziet er naar uit dat de aanvoerder van Team Chaos een schot gaat doen” Burn gebruikt zijn schot maar de bal beland in de handen van de keeper. “goed gedaan Tachimukai” zegt Endou trots met een brede lach op zijn gezicht. “nog 3 minuten te gaan tot de tweede helft, gaat deze helft eindigen in een gelijk spel of zou een van de teams nog een goal weten te maken”.

Ulvida pov:
Er zijn weer 5 minuten voorbij en nog steeds geen doelpunt. ‘ooohhhh Burn…. Doe eens een keer moeite’ je geeft jezelf een facepalm. facepalm like:

“Ulvida waar ga je heen?” vraagt Ann. “ik ga ze kansen geven zodat hun team nog niet zal worden verbannen” antwoordt je en je loopt stug door. Het fluitje gaat en het is nog steeds 0-0. ‘de tweede helft zal anders zijn Raimon’ je gaat van de tribune af en loopt langs Raimon naar Chaos toe. “nog heel even en we hebben gewonnen jongens” hoor je de veel lawaai makende Endou schreeuwen. “daar zal ik maar niet te trots op zijn, als jullie deze wedstrijd hebben gewonnen moeten jullie tegen mijn team en jullie zullen wensen dat jullie deze wedstrijd niet hadden gewonnen” “maar deze wedstrijd zullen jullie toch niet winnen” lach je vals en loopt door. Het verdere commentaar negeer je.
“jullie spelen deze wedstrijd wel heel echt slecht, laat mij jullie helpen” ze hebben geen kans om ook maar iets te zeggen “ten eerste, jullie verdediging in het middelste gedeelte is zwak dus ik wil dat Tooru en Clara wisselen van positie” Gazel kijkt je vals aan “tja, het zijn jou spelers dus” lacht Burn vals. Je geeft hem een arrogante blik en gaat verder “ten tweede, jullie moeten meer combo technieken gebruiken, jullie zeggen dat jullie combo’s sterk zijn maar ik heb er nog geen een gezien dus doe er wat aan”. Nu kijkt ook Burn je vals aan “en ten derde, jullie teamwork is bagger. Jullie spelen net als 2 aparte teams in 1 team. Jullie wouden toch een team maken ofniet? Nou, speel samen en win deze wedstrijd gebruik zo nodig de kracht van de meteoriet”. Team Chaos kijkt je ongelofelijk aan. “ga nou maar het veld op en maak ze af” commandeer je en ze lopen het veld op. Burn en Gazel mompelen nog wat maar je besteed er geen aandacht aan.
Het fluitje gaat en beide teams staan klaar. Raimon heeft de aftrap. je kijkt naar de tribune en Ann en Keeve zwaaien naar je. Je grijnst naar ze, ‘hopelijk doen ze het nu beter’.

Reageer (2)

  • KorraBlaze0

    Luister gewoon naar ulvida stelletje sukkels hihi
    Snel verder je verhaal is echt geweldig

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Nani!!!
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen