Zo weer een snelle update :P

“AAAARGH!” ik schrok me kapot en gilde zelf ook “WHAAAAA!” Minhyun rende uit de keuken “Eh wie schreeuwde?” “Ik! Wat was dat?” zij ik “Ik heb mezelf gesnede, alle aandacht op Minhyun. Ik stond op en liep naar hem toe, en keek naar zijn vinger en keek in zijn ogen. “Dat sneetje.. dat stelt niks voor, doe gewoon een pleister op, ik kreeg bijna een har aanval van je!” zij ik, en begon te zoeken naar een pleister, eenmaal gevonden deed ik die om Minhyun zijn vinger om “Oewwwww!!! Love is in the air!” zij Aron, ik keek hem recht aan met nogmaals een deathlook. En hij lette direct weer op de film. “Wat ben je in gods naam aan het doen dan?” vroeg ik verbaast, “Uhm ik wou een pakje openen maar ik vond geen schaar dus pakte ik maar een mes” Ik facepalmde mezelf, Ik dacht dat jij slimmer kon zijn, scheur het dan anders gewoon open Minhyun, er staat op: Hier openen” zij ik, hij keek me aan met een O mond, “Ah Mianhae” zij hij en deed het dit keer wel normaal open. “Zie? Ik had niet verwacht dat jij niet zo’n wakker iemand was” zij ik en gaf hem een schoderklopje en liep weer naar mijn plek. “AAAARGH!” Riepen Evi en Ren tegelijk en ze knuffelde, Ach die komen zeker binnenkort samen, at least denk ik. Minhyun kwam weer terug naast mij zitten. Ik werd een beetje moe en viel bijna in slaap, en legde mijn hoofd op Minhun zijn schouder en viel zo in slaap, ik had ook heel weinig slaap gehad.
“Wakker worden Eunji” zij Minhyun, “Hmm?” ik wreef in mijn ogen, maar nu zat al mijn make-up overal. Iedereen lachte me uit, “Wat?” zij ik, Ren liep naar zijn kamer om wat te pakken en liet de spiegel aan mij zien, “OH MIJN GOD! Ik ben een monster!” riep ik, en iedereen lag direct plat. “wij hebben hier nog wel wat oogpotlood liggen als je wilt lenen?” zij Ren die alweer direct naar zijn kamer ging om het te pakken, ik liep achter hem aan en stopte hem “Nah laat maar ik hoef geen make-up op hoor Ren, ik haal het er wel af als dat kan?” hij knikte, “Need help?” zij Minhyun die ineens rechts van me verscheen, “Ja hoor is goed” En hij liep met mij mee naar de badkamer, “Zo make-up remover als eerst, dan huidcremé en dan spray en dan…” hij bleef door praten en ook nog eens uitleg waarom je het op moet doen. Hij pakte een washandje en wasde mijn gezicht met licht water. Mijn hard klopte iets of wat sneller dan normaal en ik voelde een soort van knoop in mijn maag, ok wat is dit? Ik werd ineens nerveus en pakte het washandje van Minhyun af en zij dat het goed zo was en ik pakte een hand doek om mijn gezicht af te drogen en liep weg “Wat the hell.. waarom ben ik nou weer nerveus? Ok het is normaal als je met je grootste idool bent, maar alsnog” ik dacht dat ik in mezelf praatte, “That is what they call Loveeee” zij Aron die bij de deur stond “Zij ik dat hardop?” zij ik, “Jup dat zij je hard op” zij Minhyun die zijn hand op mijn schouder legde. “Ik vond het lang duuren en ik ging even kijken maar ik denk dat ik weer eens ga” zij hij, en liep weg en deed de deur achter hem dicht, ik keek vragend naar de deur en werd ineens omhelst van achter, Minhyun legde zijn hoofd op mijn schouder. “Ik neem aan dat je mij meer ziet dan als je grootste idool en vrienden” zij hij, ik pakte zijn handen en haalde ze van mijn middel weg en draaide me om. “I-i-ik ga naar de rest toe” zij ik en liep richting de deur maar Minhyun pakte mijn hand vast en liep naar mij toe, ik keek met grote ogen hem aan, “Wae? Ik wil even alleen met je zijn, ik zag je direct al zitten, al sinds de info dat Aron mij gaf over je, ik zie je zitten Eunji..” zij hij en hij kwam nog dichterbij, zo dichtbij dat onze lippen elkaar raakte, mijn ogen gingen nog weider open, hij nam een stap achteren en stopte de kus, “Alsjeblieft word mijn vriendin, ik weet dat het snel is maar I like you already…”

Reageer (1)

  • Cypher

    Woehooeeee door xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen