Ik gierde het uit van het lachen De Tom Kaulitz die met zijn duim in zijn mond wakker schrok,
hij keek me met spleet oogjes aan en stond op. " Waar is de wc of badkamer?" vroeg Tom "Ik loop wel even met je mee zei ik tegen hem en we liepen de trap op en ik had een raar gevoel in mijn maag alsof hij heel de tijd met zijn ogen in me rug branden ofzo ik draaide me om en Tom stond echt pal met zijn gezicht dicht tegen mijn gezicht aan ik trok een wenkbrauw op en hij zei ''Zo zo dus eerst help je ons met de grote klus en nu wordt ik wakker bij jouw thuis '' ik dacht na en wist meteen wat ie in zijn hoofd wilden halen ik deed een stap achter uit en toen viel ik over iets meer over een persoon. ''BILL WAT DOE JIJ HIER HOE KOM JE HIER ?.'' schreeuwde tom naar zijn tweeling broertje hij antwoorde met '' uhm...georg belde me en hij smste het adres van dit huis waar jullie zijn duh hoe anders kom ik hier '' ik hief mijn hoofd op en zag Bill staan en ja ik lag nog steeds op de grond . hij keek me niets vermoedend aan en vroeg of dit mijn huis was ik kninkte en hij trok me recht ''dus deze mooie dame woont hier ik knikte weer en liep met de tweeling de trap af en ik maakte een best wel groot ontbijt samen met Mimosa .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen