Foto bij 7. Draco Malfidus

Okay ik weet niet of ik dit nog goed kan maken ik heb een jaar lang nier sgeschreven.

Sorry ik had geen beter plaatje.

Jenny zal wel weer wat aan het liegen zijn doet ze vaker. Maar aan de ene kant geloofde ik Jenny. Blaise wist dat ik twijfelde over wat Jenny zei. 'Zullen we na de slaapzalen gaan?' vroeg Blaise toen ik aan het ijsberen was. Ik knikte en liep de toiletten uit. Bij slaapzalen liep ik rechtstreek door na me kamer. Denkend liep ik door de deur en liet me op het bed vallen. 'Blaise denk jij dat ze echt vreemd gaat met Potter?' vroeg ik twijfelend. Hij haalde z'n schouders op en haalde een diepe zucht; 'Ze zit wel in Gryffindor. Ze is niet te vertrouwen.' 'Hoe bedoel je ze is niet te vertrouwen?' schreeuwde ik door de kamer. Met alle geweld zat ik recht op. 'Niet gelijk aanvallen, ik weet het niet zeker hé. Je kan der niet vastbinden en voor eeuwig voor je zelf houden.' zei Blaise. Zuchtend stond ik op en liep na me kast toe. Blaise bracht me op een idee. Een idee dat compleet gestoord is maar ook weer geniaal. Ze zal me gaan haten als ik het ga uitvoeren. Maar toch houd ik te veel van der om der te laten gaan.

Volgende dag...

Nadat ik de hele nacht heb nagedacht had ik een besluit genomen. Een besluit waar ik veel spijt van ga krijgen. Strompelend liep ik door de gangen heen tot ik op een gegeven moment Melissa tegen kwam. 'Mel ik moet je spreken.' zei ik met neergeslagen ogen. 'Waarom?!' vroeg ze verbaasd. 'Ik heb slecht nieuws maar het heeft een doel.' zei ik snel.

Reageer (1)

  • Uniniac

    Wat is het nieuws alsjeblieft ga snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen