Foto bij 019

Kayla POV

Ik pak mijn tas van de bijrijdersstoel waarna ik de auto uitstap en naar het grote gebouw voor me loop. Nog drie dagen lesgeven en dan heb ik een week vakantie. Meteen naar mijn laatste les zouden we naar het vliegveld gaan om vanuit daar naar Oostenrijk te vliegen. 'Goedemorgen mevrouw Bell. ' 'Goedemorgen Danny.' 'Mevrouw Williams is opzoek naar u.' 'Bedankt Danny ik loop meteen naar de lerarenkamer.'

Als ik de lerarenkamer in kom lopen zie ik Anna meteen staan. 'Je zocht me Anna?' 'Klopt ik wil je aan iemand voorstellen.' Anna wijst naar de brunette naast haar en ik steek mijn hand uit. 'Kayla Bell.' 'Lexi Miller. Ik ben de nieuwe stagaire.' 'Klopt daar had ik inderdaad wat over gehoord.' 'Jason zou haar de eerste week begeleiden maar hij ligt thuis met een voedselvergiftiging. Mijn vraag is dus of jij Lexi de eerste week een beetje de weg wijs wilt maken hier op school. Ze geeft net als jou en Jason Engels.' 'Natuurlijk wil ik dat doen. In welk jaar zit je Lexi?' 'Ik zit in mijn tweede jaar.' 'Dus volgend jaar doe je al examen?' 'Dat klopt.' 'Als het deze week goed gaat mag je mijn twee laatste lessen van vrijdag overnemen als je wil. Tenminste als Anna dat goed vindt.' 'Natuurlijk vind ik dat goed. Ik zal je dan wel ondersteunen als het nodig is.' 'Ja is goed. Hoezo geef jij dan geen les Kayla?' 'Ik ga een weekje op vakantie met mijn moeder en zusje.' 'Wat leuk waar gaan jullie heen?' 'We gaan naar Oostenrijk. Het is echt een droom van me om daar eens naartoe te gaan.' 'Het is echt een prachtig land ik ben er vorig jaar geweest. Is one direction dan niet daar?' Ik haal mijn schouders op 'ik zou het niet weten.' Lieg ik waarna ik mijn tas van tafel pak. 'Loop je mee de eerste les begint zo.'

Als de laatste les is afgelopen en ik mijn tas inpak om naar huis te gaan komt Lexi op me afgelopen. 'Zou je me kunnen helpen met een opdracht voor school?' 'Wat voor opdracht?' 'Ik moet een creatieve Engelse les bedenken maar ik ben niet zo creatief. Ik dacht misschien weet jij wat?' 'Heb je de opdracht voor me dan lees ik hem even door want ik heb nu niet zoveel tijd.' 'Ja die heb ik wel. Wanneer heb je tijd want hij moet binnen twee weken afgerond zijn?' 'Morgen zou ik wel kunnen. Je kunt ook vanavond bij mij langs komen als je wil? Ik moet alleen ook oppassen om mijn twee buurjongetjes van 7 en 10.' 'Ja is helemaal goed. Waar woon je?' Ik pak een memoblaadje van mijn bureau en krabbel mijn adres hierop.' 'Dit is mijn adres. Heb je een auto of kom je met de metro?' 'Ik vraag mijn vriend even of hij me brengt en anders brengt mijn vader me wel.' 'Helemaal goed dan zie ik je vanavond.' Ik gooi mijn tas over mijn schouder waarna ik het klaslokaal verlaat en richting huis ga.

Jullie zullen nu wel denken wat heeft dit hoofdstuk nou voor een belang in dit verhaal? Nou Lexi gaat nog vaak terug komen. Op welke manier houd ik nog even geheim voor jullie. Wie het raad krijgt een kus van Harry. Succes met raden! En vergeet geen vragen voor een Q&A in te sturen!

Reageer (4)

  • BiebStyless

    ik denk dat Lexi Kayla gaat gebruiken, dat ze er ahter komt dat Kayla het meisje is waar Harry naar opzoek was en dat ze dan Harry probeert ik te pikken, i guess of ze worden super goeie vriendinnen het kan natuurlijk meerdere kanten opgaan ^^
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    en ik vertriuw die vriend op een 1 of andere manier niet

    1 decennium geleden
  • CarrotGirll

    Volgens mij gaat ze ofwel een super goede vriendin worden van kayla of ze is een slechterik in dit verhaal 1 van de twee i think

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Ik heb echt totaal geen idee hoe Lexi vaker terug zou kunnen komen in dit geweldige verhaal...
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen