Foto bij Question 9

hoera
examens zijn geweest!!
nu VAKANTIE!! (yeah)

De rest van de nacht heb ik niet meer geslapen. het verwarde me teveel. je komt in een onbekend huis, bij onbekende jongens, dan weer ergens anders heen, weer naar onbekende, en als je s'nachts wakker word, en iemand je zoent, raak ik echt de kluts kwijt. waarom deed hij dat? en, .. hoe kennen deze jongens mij? de uren kropen voorbij. ik bleef maar draaien tot iemand me vast pakte. "gaat het wel?" vroeg hij zacht. "hmm, nee, niet echt" zei ik met gebroken stem. "hey, kom es hier" hij trok me in zijn armen, en knuffelde me ter troost. "je hoeft het niet te zeggen, alleen als jij het wilt" fluisterde hij. zijn sten was zo zorgelijk, en zo lief, dat het me brak. ik verborg mijn gezicht in zijn shirt, en begon te huilen. hij streelde mijn rug zo vol van liefde, er zat gewoon geen kwaad in deze jongen, dus besloot ik te gok te wagen. "w-wil je m-me helpen mezelf terug te v-vinden?" vroeg ik snikkend. oke, rare vraag. het bleef even stil, maar stemde in. "morgen beginnen we met zoeken", zei hij gapend, "maar nu eerst nog ff slapen". niet veel later lagen we allebei te slapen, in elkaars,armen.

ik schrok wakker door een harde knal. geen idee wat het precies was, maar was gelijk klaar-wakker. Niall, -ja, wist z'n naam weer- lag nog lekker te slapen. voorzichtig stond ik op, om hem niet wakker te maken. ik keek op de wekker, en deze gaf half 6 aan. zou het te vroeg zijn om op pad te gaan? nee, vast niet. zacht verliet ik de kamer, zicht mijn schoenen, en ging naar buiten. het was nig schemerig, en aardig fris. andere kleding had ik niet, dus dan maar zo. terug kon ik ook niet, want de deur was al dicht gevallen, en had geen sleutel. zonder een plan te hebben, of een idee waarheen, liep ik door de straten. oke, waar ben ik nu beland? ik keek om me heen, niemand te bekennen. wat nu? ik liep terug door de straat en kwam uit bij een drukkere. alle mensen hier hadden enorm veel haast. hier was ik net toch ook geweest? volgens mij moest ik hier oversteken. nergens een zebrapad of wat ook te bekennen, dus ging de straat over. luid getoeter. hard gepiep. knal. en alles zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen