heee,
i know i know, kort hoofdstukje, maar het is wel al heel snel ik bedoel we hebben al lang niet meer zo snel achter elkaar geupdate mogen we nu een applausje hahahahah nee. anne stop. niet leuk.

MAAR we hebben al wel een idee voor aankomende hoofdstukken dus als het goed is word het nu weer leuker.

en een groot deel had geen antwoord gegeven op Janneke's vraag, vinden jullie het verhaal nog wel leuk, want wij vinden het best wel saai dus ja, maar ja....

xx Anne

Terwijl ik ons 2e glas drinken inschenk hoor ik de achterdeur open gaan en ik hoor wat mensen met veel lawaai binnen komen. ‘DE CAKE SERVICE NORD IS HIER’. Hoofdschuddend kijk ik de jongens aan die de doos met cakejes al op tafel zetten. Owen is al drinken aan het regelen voordat ze überhaupt door hebben dat Elise er ook nog is. ’uhm jongens’ zegt Mila terwijl ze naar Owen loopt. Net voordat Owen glazen uit de kast kan pakken geeft Mila hem een harde tik op zijn hand. ‘Moet je je vrienden niet even voorstellen aan Elise?’ zonder nog iets te zeggen komt Owen richting ons gelopen. ‘Jongens, dit is Elise. Elise dit zijn Nils, Daan en-‘ ‘Oh en dat is vast Rein?’ Roept Elise vrolijk voor dat Owen zijn zin af kan maken. ‘Hij is echt een leukerd’ roept ze. Dat kind spoort echt niet. Zoiets zeg je toch niet terwijl degene met je samen in een kamer staat? Ik voel dat mijn wangen beginnen te gloeien. Rein lacht een beetje en ik besluit snel het onderwerp te veranderen. ‘Willen jullie ook wat drinken?’ vraag ik de jongens, ‘ik was namelijk net wat te drinken aan het pakken voor Elise en mij’. Nadat alle jongens hebben gezegd wat ze te drinken willen loop ik naar de keuken om eindelijk wat te drinken in te gaan schenken. Ik schenk net het laatste glas als ik Rein de keuken in zie komen, ‘heeee’ zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. ‘hey’ zegt hij vrolijk terug en hij geeft mij een knuffel, ‘en hoe is het met mijn vriendin?’ vraagt hij met de nadruk op vriendin. ‘goed hoor en met jou vriendje?’ lach ik zachtjes. ‘ook goed’ zegt hij nog altijd met een mega glimlach op zijn gezicht en hij komt langzaam dichterbij. Net voordat hij zijn lippen op die van mij drukt komt Owen de keuken binnen lopen, ‘PU- oooooow oh my god sorry uhm, ik wilde alleen kijken waarom het drinken zo lang duurde, ik, uh, ik neem het drinken wel alvast mee en, uh, ik ga wel weer bij de rest zitten, zullen we een film kijken?’. Voordat hij nog verder kan praten zeg ik hoofdschuddend, ‘Owen, je dwaalt af’. Begrijpend knikt hij een beetje en draait zich om en neemt het dienblad met de glazen alvast mee naar de woonkamer. ‘Misschien moeten wij ook terug’ zeg ik waarnaar ik me om draai en richting de woonkamer wil lopen. Maar voordat ik ook maar ver weg kan lopen pakt Rein mijn arm vast, draait me om en drukt zijn lippen op die van mij. Automatisch leg ik mijn armen in zijn nek en hij slaat zijn armen om mijn middel heen. Niet veel later haalt hij zijn lippen van de mijne af en kijkt hij me aan, ‘nu moeten we terug’ zegt hij een loopt dan langs me de woonkamer in, terwijl ik een beetje verbaasd achter blijf in de keuken.

Reageer (5)

  • memoriae

    Leuk hoor, zeer leuk, NIET STOPPEN OKE ^^ IK HEB NU HET GEVOEL DAT IK MET REIN HEB GEZOEND OMDAT IK EHH HETZELFDE HEET :p
    *gaat op haar knieën zitten en buigt voorover* Niet stoppen! Ik moet nu smekend over komen btw xx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    JAAA TIS NOG SPPR LEUKKK. SNEL VERDEER X

    1 decennium geleden
  • Maarissa3

    Tuurlijk is het nog leuk ookal had ik dat al gezegt :p
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Jongens


    JAAA HET IS NOG LEEUKKZ

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Jahoor het is nog leuk ;') snel verderx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen